Yeni kek emülgatörünü piyasaya sunan Pas-Mar Gıda ürün gamını artıracak
Pas-Mar Gıda, geçtiğimiz mart ayında piyasaya sunduğu yeni kek emülgatörüyle endüstriyel kek üreticilerinin ihtiyaçlarına cevap veriyor. Firma bu yılın ikinci yarısından itibaren ürün çeşitliliğini artırarak pazar payını genişletmeyi hedefliyor.
Kek emülgatörü sektöründe 2001 yılından beri çalışmalar yapan Pas-Mar Gıda, yeni kek emülgatörünü geçtiğimiz martta endüstriyel kek üreticilerinin kullanımına sundu. Sektörün ihtiyacı olan kek emülgatörlerinin tedarikindeki pazar paylarını artırmak için çalışmalara büyük bir kararlılıkla devam ettiklerini belirten Par-Mar Gıda Genel Koordinatörü İbrahim Gümüş, “Bu amaçla 2011 yılında başlamış olduğumuz projelerimizin devamı için gerekli altyapı yatırımlarını 2012 yılının ilk çeyreğinde planlamamızın son halkası olan HELAL sertifikasını alarak tamamladık. 2012 yılı itibariyle pastacılık sektörüne üç yeni ürün sunduk. Soğuk jöle çeşitleri ,toz kakao ve pandispanya yapımı için toz karışımlar. Bunun yanında Aralık 2010 yılında almış olduğumuz ISO 9001 ve ISO22000 kalite standartlarının yanına mart ayının sonunda HELAL sertifikasını alarak ürünlerimizin güvenirliğini tekrardan kanıtlamış olduk. Ancak endüstriyel kek üretimi için yenilikler hiç bitmeyecektir. Bunun içinde devamla yenilik peşinde olacağız.Sektörün ihtiyaçlarını karşılamak için sürekli çalışacağız.Bunun da sonuçlarını 11 yıldır bizimle çalışmayı seçen firmalardan gelen olumlu geri dönüşümlerden almaktayız” dedi.
2011’de artan satışlar ciroya yansımadı
2011 yılı itibariyle belirlemiş olduğumuz hedeflerimize ulaştıklarını dile getiren Gümüş, bu başarıya ulaşmada yardımcı olan ekip arkadaşlarına, bayilerine, tedarikçilerine ve ürünü kullanan son tüketicilere teşekkür etti. 2011 yılında satış rakamlarının bir önceki yıla göre miktarsal olarak yüksek oranlarda artış göstermesine rağmen, bunun ciro rakamlarına yansımadığını kaydeden İbrahim Gümüş, “Bu durumun en büyük sebeplerinden biri piyasadaki rekabet, fiyat istikrarının oluşmaması ve son aylardaki kur artışlarına rağmen fiyat artışını yapamayışımız. Diğer bir sebep ise pastacılık pazarına yeni giren firmaların müşterileri elde etmek amacıyla fiyatlarda uyguladıkları yüksek orandaki indirimlerden kaynaklanmaktadır” diye konuştu.
2012 yılında piyasadaki pazar paylarını genişleterek Meister markalı ürünlerinin çeşitliliğini artırmayı hedeflediklerini aktaran Par-Mar Gıda Genel Koordinatörü İbrahim Gümüş, ürün çeşitliliğiyle ilgili çalışmaların bu yılın ikinci yarısından itibaren başlayacaklarını söyledi..