Migros ve Carrefoursa, kurdaki düşüşe işaret ederek indirimlere başladıklarını açıkladı. İki şirketin de indirim için tedarikçilere işaret etmesi dikkat çekti.
Hızla büyüyen finansal teknolojiler alanında faaliyet gösteren Koç Topluluğu Şirketi Token, yemek kartı sektörüne girdi. Tüketicilerin yeni nesil beklentilerine uygun şekilde tasarlanan dijital yemek kartı “TokenFlex” öncelikle Koç Topluluğu çalışanları tarafından kullanılacak.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, çalışanların yemek kartı harcamalarını analiz ederek 2021 yılının yeme – içme tercihlerini açıkladı. Değişen kullanıcı alışkanlıklarından, fiyat uygulamalarına kadar geniş bir tablo ortaya koyan çalışmaya göre akşam saatlerinde yapılan restoran harcamalarında artış yaşanırken, yemek başına harcanan ortalama tutar yüzde 33 arttı.
Doğal gıda renklendiricileri, gıda aromaları ve yenilebilir kaplamalar alanlarında güçlü ve sürekli geliştirilen bir Ar&Ge altyapısına sahip olduklarını belirten Gemma Gıda ve Kimya Yönetim Kurulu Başkanı Engin Çelebi, “Bursa’da kurmuş olduğumuz ekstraksiyon ünitemizle ithal ettiğimiz birçok hammaddeyi kendi bünyemizde üretme yolundayız. Hem istihdamı artıracağız hem de çiftçimizi desteklemiş olacağız” diyor.
Röportaj: Özgür Çilek / Gıda Teknolojisi Dergisi
Gıda Aydınlatma Platformu tarafından BEE’O Propolis'in katkılarıyla düzenlenen 1. Ulusal Propolis Konferansı’na sağlık profesyonelleri büyük ilgi gösterdi.
Yemeksepeti’nin 20. yaşında Türkiye’ye teşekkürlerini sunduğu reklam filmi ‘’Hepimizin Yemeksepeti 20 Yaşında’’ 3 Kristal Elma ödülünün sahibi oldu.
Bahçıvan Gıda, İstanbul Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği’nin düzenlediği 2020 Yılı Başarılı İhracatçılar Ödüllerinde Süt ve süt ürünleri kategorisinde “En Fazla İhracat Yapan Firma” olarak birinciliğe layık görüldü.