Eti’nin kurucusu Firuz Kanatlı’nın 29 yaşında genç bir girişimci olarak mimari tasarımını da yaptığı üretim tesisinde başlayan Eti’nin mutluluk yolculuğu 60’ıncı yılına ulaştı. Şirket, kuruluş yıl dönümünü Firuz Kanatlı’nın hayali ile başlayan kuruluş hikayesinden aldığı ilhamla hazırladığı iki özel reklam filmiyle kutluyor.
Gıda ve gastronomi sektörlerinin, birçok farklı ülkeden İstanbul’a gelen temsilcilerinin buluştuğu Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı-WorldFood İstanbul, ziyaretçiler ve katılımcılar tarafından yoğun ilgi gördü.
Dağıtım yolculuğunda dünyanın ve Türkiye’nin önemli markalarının çözüm ortaklarından biri olan Düzey Pazarlama’nın yeni Genel Müdürü sektörün deneyimli ismi Oğuzkan Şatıroğlu oldu.
Yemeksepeti son bir buçuk senede dijitalleştirdiği restoranların performanslarını inceleyerek restoranlara sağladığı desteği ortaya koydu. Yemeksepeti’nin desteğiyle son bir buçuk senede dijitalleşen 45 bin restoran toplamda 9 milyon tekil kullanıcıdan sipariş aldı.
Yudum ve Tohum Derneği iş birliği ve Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü teknik desteği ile ‘Yerel Ayçiçeği Tohumu Destekleyici Sosyal Sorumluluk Projesi’ başladı. Yüksek verimli yerel tohum geliştirilmesi ve çeşitliliğin artırılması noktasında dönüm noktası olan proje dahilinde ilk hasat 16 Eylül Perşembe günü, Tekirdağ Muratlı’da yapıldı.
Ticaret Bakanlığı’nca, İstanbul'un Anadolu ve Avrupa yakasındaki bazı zincir market şubelerinde eş zamanlı olarak etiket ve fahiş fiyat artışı denetimi yapıldı.
Beykoz Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Y. Birol Saygı, soğuk zincir lojistiğinde yaşanabilecek olası sorunları ve bu noktada alınmsı gereken önlemleri anlatıyor.
Türkiye'nin ilk zincir pizza restoranlarından olan Terra Pizza’nın yeni CEO’su, 13 Ocak 2021 tarihinden bu yana Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürüten Fasih Emrah Peker oldu.
Verde Yağ, yaptığı büyük ölçekli yatırımlar ve genişleyen ihracat ağıyla uluslararası zeytinyağı sektöründe yerini sağlamlaştırıyor.
Gıdada maliyet artışları şirketleri zorluyor. Türkiye’nin yeme içmede önemli zincirlerinden Özsüt’ün Genel Müdürü Latif Aral, hazirandaki normalleşmeden sonra hızlı bir toparlanma yaşadıklarını ancak maliyet artışlarını ürünlerine yansıtamadıklarını belirtti.