Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

5. Uluslararası Adana Lezzet Festivali 285 bin kişiyi ağırladı



"Coğrafya Lezzettir" temasıyla bu yıl 5. kez gerçekleşen Uluslararası Adana Lezzet Festivali 3 gün boyunca 285 bin ziyaretçiyi ağırladı. 51 konuşmacı ve 23 şefin katıldığı konferans ve lezzet sahneleriyle ziyaretçilerine keyifli anlar yaşatan festivalde, 100’den fazla marka ürünleriyle yer aldı. 

Teksüt’te QR Kod’lu ürün uygulaması başladı



Türkiye’nin önde gelen süt ve süt ürünleri markalarından Teksüt, ürün ambalajlarında QR Kod uygulaması başlattı. Tüketiciler mobil cihazlardan paket üzerindeki QR Kod’u okutarak hızla ürünler hakkında detaylı bilgiye ulaşabilecek. 
 

Erikli’den geri dönüştürülen malzeme kullanılarak üretilen çevre dostu şişe 



Çevresel ayak izini azaltmak hedefiyle faaliyet gösteren Erikli, sürdürülebilir bir gelecek için 1 litrelik sularında %50’si geri dönüştürülmüş malzemeden üretilen şişelerini kullanmaya başladı. Sürdürülebilirlik bilincini tüm faaliyetlerine yansıtan Erikli, lezzetinin kaynağı Uludağ’ın doğal zenginliklerine sahip çıkmak amacıyla “Korumamız Gerekli!” hareketini de başlatmıştı. 
 

Migros’tan “Meyve ve Sebze Yılı” kampanyasına destek


Yayın: 04-10-2021
Kategori: Gıda

Migros, Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü’nün (FAO) “Uluslararası Meyve ve Sebze Yılı” kampanyasına; meyve sebzelerin mevsiminde tüketilmesi, korunma koşulları gibi tüketicileri bilgilendirmeye yönelik çalışmaları ile birlikte yemek tariflerini paylaştığı “Tam Zamanında” adlı projesiyle destek oluyor. Migros ayrıca mağazaları ve sosyal medya hesapları aracılığıyla kampanyanın iletişim çalışmalarını geniş kitlelerle buluşmasını sağlıyor.
 

Kraft Heinz, Assan Gıda’yı satın alma işlemini tamamladı


Yayın: 04-10-2021
Kategori: Gıda

Bu satın alma anlaşması, Kraft Heinz’in lezzet geliştirme ve yemek hizmetleri sektörüne odaklı Uluslararası Büyüme Stratejisi doğrultusunda gerçekleşti. Assan Gıda’yı satın alan Kraft Heinz, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da perakende ve yemek hizmeti sektöründeki operasyonlarını güçlendirme fırsatına sahip olmayı hedefliyor.
 

Pandeminin yükselen yıldızları çikolata ve şekerli ürünler



Kovid-19 pandemisi dünyada ve Türkiye’de çok sayıda sektörü olumsuz yönde etkilerken, başta gıda olmak üzere pek çok üründe tüketim ve alışveriş alışkanlıklarını değiştiriyor. Bu değişimden olumlu biçimde nasibini alan kategorilerin başında da çikolata ve şekerli mamullerin oluşturduğu atıştırmalık ürünler geliyor. Kapanmada evde geçirilen zamanlarda tüketicilerin sakız, şeker, çikolata ve bisküvi gibi ürünlere olan ilgisi artarken, tanınan ve güvenilir markaları tercih ettikleri belirtiliyor.  
 
Haber: Özgür Çilek / Gıda Teknolojisi Dergisi
 

Titanyum dioksit nedir? Kullanım alanları nelerdir? 



Döhler Gıda Renk İş Birimi Müdürü İskender Arcan ve Döhler Gıda Ürün Yöneticisi Özge Gözel, titanyum dioksitin önemini ve gıda sanayinde kullanım alanlarını Gıda Teknolojisi Dergisi için kaleme aldı.
 

KFC Türkiye’nin yeni reklam filmi yayında


Yayın: 01-10-2021
Kategori: Beyaz Et

İŞ Gıda çatısı altında hizmet veren KFC Türkiye, yeni reklam kampanyasında Yeminli Lezzet Tercümanı ile ayrıştırıcı lezzetinin altına çiziyor. Filmde Yeminli Lezzet Tercümanı Kemal Fuat Civelek lezzetten konuşamayanların hislerine tercüman oluyor.
 

Yemeksepeti logosunu yeniledi


Yayın: 30-09-2021
Kategori: Gıda

20 yıl önce restoranları dijitalleştirerek başlattığı ekosisteme sanal marketlerinin ardından mahalle esnafını da dahil ederek büyümeyi hedefleyen Yemeksepeti, “Aklındaysa Kapında” sloganıyla marka konumunu yeniledi. 
 

Mapeks, TOMRA Blizzard ile kalite ve kapasiteyi artıracak



Dondurulmuş organik meyve sektörünün güçlü oyuncularından Mapeks Organics, TOMRA’nın Blizzard optik ayıklama makinesi ile ürün kalitesi ve kapasitesini artırmayı amaçlıyor.