Seyidoğlu Gıda, yeni yatırımlarına devam ediyor. İstanbul Hadımköy’deki yeni fabrikasını devreye sokan firma büyüme planları kapsamında Bursa’da bir tahin üretim tesisini satın aldı. Yeni tesiste modernizasyon ve altyapı çalışmalarına başladıklarını ifade eden Genel Müdür Mehmet Göksu, “Satın alma ve teknoloji yatırımıyla birlikte Bursa tesisimize toplamda 5 milyon TL yatırım planladık. Bu tesis özellikle tahin işleme ve yarı mamül alanında genel operasyonumuza destek verecek. Yatırımla birlikte toplamda 50 kişiye de istihdam sağlayacağız” dedi.
Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Başkanı Davut Er, 2021'in ilk yarısında 136 milyon dolarlık zeytin ve zeytinyağı ihracatı yapıldığını bildirdi.
Türkiye’nin önde gelen ketçap, mayonez ve sos üreticilerinden Assan Foods, mevsimin ilk hasadı domateslerin Susurluk Fabrikası’na gelişini çiftçilerle birlikte kutladı. Tören, Kibar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kibar ev sahipliğinde, çiftçiler, Kibar Holding ve Assan Foods yönetici ve çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirildi.
Lezita, Kariyer.net tarafından 20’ncisi düzenlenen İnsana Saygı Ödülleri organizasyonundan ödülle döndü. İş başvurularının tamamına dönüş yapan ve en çok istihdam yapan şirketlerin ödüllendirildiği organizasyonda Lezita “İnsana Saygı Ödülü”ne layık görüldü.
2020 ve 2021’in ilk 6 ayında televizyonda yayına giren yeni reklamları inceleyen Medya Takip Merkezi (MTM) araştırma sonucuna göre; takviye gıda reklamları, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 136 arttı.
Günümüzde sağlıklı beslenme konularının popülerlik kazanmasıyla ortaya çıkan alışkanlıklar kişilerde takıntılı biçimde bir beslenme alışkanlığına yol açabiliyor. Sabri Ülker Vakfı’nın derlediği bilgilere göre “Ortoreksiya Nervoza” olarak geçen sağlıklı beslenme takıntısı ciddi fiziksel ve ruhsal sorunlara yol açabiliyor.
Türkiye'nin üretim ve ihracatında dünya lideri olduğu, İngiliz Kraliyet Ailesinin sofralarını süsleyen Bursa Siyahı ve Sarılop çeşidi taze incirin ihracat yolculuğu başlıyor. 2020 yılında taze incir ihracatından 60 milyon dolar döviz kazanan Türkiye, 2021 yılında 75 milyon dolar ihracat hedefliyor. Sarılop taze incirin dünyanın dört bir tarafına ihracat seferi 28 Temmuz'da başlarken, Bursa Siyahı ise; 30 Temmuz'da dünya'nın dört bir tarafına lezzet yolculuğuna çıkacak.
Bitkisel yağ sektörünün Türkiye’deki öncü markalarından Vita, gelecek dönem büyüme hedeflerini paylaştı. Kısa süre önce Vita Tereyağı Lezzeti ve Vita Kova gurubu ürünlerini pazara sunan Vita, pazar payını büyüterek 3 yıl içinde 3 kat büyümeyi hedefliyor. Şirket yenilenen yüzüyle ihracat pazarlarını da genişleterek 75 ülkeye ulaşacak.
2021’in ikinci çeyreği ile ilgili finansal sonuçlarını açıklayan PepsiCo, net gelirini önceki yılın ikinci çeyreğine göre yüzde 20,5 oranında artırırken, yüzde 12,8 oranında organik büyüme sağladı.
Kahve Dünyası, misafirlerinin seçimlerinden yola çıkarak Türkiye’nin dondurma tercihlerini inceledi. Araştırmanın sonuçlarına göre en çok tercih edilen dondurma çeşitlerinde Bitter Çikolatalı, Kaymaklı ve Çilekli Dondurma ilk üçte yer alıyor. En çok dondurmayı İstanbul ve Muğla tüketirken, dondurma en çok pazar günü yeniyor.