Beykoz Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Y. Birol Saygı, soğuk zincir lojistiğinde yaşanabilecek olası sorunları ve bu noktada alınmsı gereken önlemleri anlatıyor.
Türkiye'nin ilk zincir pizza restoranlarından olan Terra Pizza’nın yeni CEO’su, 13 Ocak 2021 tarihinden bu yana Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürüten Fasih Emrah Peker oldu.
Verde Yağ, yaptığı büyük ölçekli yatırımlar ve genişleyen ihracat ağıyla uluslararası zeytinyağı sektöründe yerini sağlamlaştırıyor.
Gıdada maliyet artışları şirketleri zorluyor. Türkiye’nin yeme içmede önemli zincirlerinden Özsüt’ün Genel Müdürü Latif Aral, hazirandaki normalleşmeden sonra hızlı bir toparlanma yaşadıklarını ancak maliyet artışlarını ürünlerine yansıtamadıklarını belirtti.
86 yıllık geçmişiyle Türkiye’nin en köklü kuruluşları arasında yer alan Şişecam, Avrupa’nın düzcam üretim üslerinden biri haline getirdiği Ankara Fabrikası’ndaki ikinci fırınının resmi açılışını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla gerçekleştirdi.
Türkiye’nin önemli margarin ihracatçılarından Marsa, sürdürülebilirlik kapsamında yaptığı öncü çalışmalar sonucunda Sıfır Atık Belgesi aldı.
Türk su ürünleri ve hayvansal mamuller sektörü her gün 3 öğün dünya sofralarını süsledi, son bir yıllık dönemde ihracatını yüzde 28 arttırarak 2 milyar 350 milyon dolardan 3 milyar dolar 6 milyon dolara tırmandı. Sektör tarihinde ilk kez 3 milyar dolar barajını aştı.
Kapadokya Organik Tarım Üreticileri Birliği Derneği (KAPTAR), Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği, Kayseri İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ve Kocasinan Belediyesi işbirliği ile 2013 yılından beri kurulan Kayseri Kocasinan yüzde 100 Ekolojik Pazar’ın ikincisi, yerel üreticilerin katılımıyla 15 Eylül Çarşamba günü açılıyor.
Türkiye'nin önde gelen gıda şirketlerinden Tat, perakende sektörünün deneyimli ismi Evren Albaş’ı bünyesine kattı. Tat Gıda Sanayi A.Ş.’nin Genel Müdürü pozisyonuna atanan Evren Albaş, Ağustos 2021 itibariyle görevine başladı.
PepsiCo, Türkiye operasyonlarında gerçekleştirdiği dijital dönüşüm hikayesiyle PepsiCo’nun diğer ülkelerdeki operasyonlarına da örnek oluyor. “KazandıRio” ve “Dükkân Senin” projeleriyle Türkiye’den dünyaya dijital uygulama ihraç eden PepsiCo Türkiye, dijitalleşmede FMCG sektörüne de liderlik ediyor.