Muratbey, Türk toplumundaki D vitamini eksikliğine ayna tutacak bir araştırmaya imza attı. Üniversitelerle işbirliği içinde yapılan araştırma, özellikle kadınlarda ve gençlerde D vitamini eksikliğinin korkutucu ve “acil önlem alınması gereken” boyutlarda olduğunu gösterdi.
“Eliniz hamura, çikolataya, kremaya değsin!” sloganıyla yola çıkan Dr. Oetker Türkiye, yeni Atölye Dr. Oetker web sitesiyle Dr. Oetker Deneme Mutfağı Uzmanları’nın rehberliğinde Online & Fiziksel Atölyeler ve Video Kurslar aracılığıyla hem temel ve ileri seviye bilgileri, mutfağa dair ipucu & püf noktalarını hem de birçok trend tarifi tüketicileri ile buluşturuyor.
Ülker Bisküvi, 2021 yılının ilk çeyreğinde satışlarını, 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 13 artırarak 2,7 milyar TL’ye ulaştırdı. İhracat ve yurt dışı operasyonları ise yüzde 19 büyüdü.
CHP Milletvekili Ömer Fethi Gürer, TMO’nun geç alım yapması nedeniyle sadece Niğde’de en az 100 bin ton patatesin çürüdüğünü ve bir o kadarının da hayvan yemi olarak kullanıldığını söyledi.
Türkiye’deki en yüksek yumuşak şeker üretim kapasitesine sahip şirketlerden Kervan Gıda, halka arz sonrası ilk yurt dışı hamlesini gerçekleştirdi. Kurum, Polonya’nın önde gelen yumuşak şeker üreticilerinden ZPC Otmuchów ve iştiraki PWC Odra’nın çoğunluk hissesini satın almak için imza attı.
Little Caesars, tam kapanma döneminde lezzetlerini pizzaseverlere ulaştırmaya devam ediyor. Sevilen pizza markası, pandemiye karşı uygulanan sokağa çıkma yasağında evlerinde kalan ailelere gece 02.00’ye kadar pizzalarını ulaştırıyor. Pizzaseverler, Sezar’ın pişirme esnasından paketlemeye kadar el değmeden hazırladığı lezzetlerine, ‘Sıfır Temas’ ile ulaşıyor.
Mondelēz International Türkiye’nin yarım asırlık markası ve ‘Her Bayramın Şekeri’ Kent, pandemi koşullarında geçen bu yıl da hedeflenen doğrultuda 11 bin ton bayram şekeri üreterek ülke genelinde 35 bin noktada satışa sundu. Kent, aynı zamanda yine evlerde geçecek bu Ramazan Bayramı için tüketicisine kolaylık sağlamak adına satış kanallarına e-ticaret sitelerinin yanı sıra anında teslimat kanallarını da ekledi.
Türkiye’nin önde gelen yeni nesil online süpermarket uygulamalarından istegelsin, Ramazan ayının ilk yarısının satış verilerini açıkladı. Ramazan’ın simgesi pide ve hurma satışlarındaki artış dikkat çekti. Ramazan pidesi satışları geçen yıla göre beş kat artarken, hurma satışlarının ise iki kat arttığı görüldü. istegelsin’in, uygulamaya koyduğu kargoyla teslim özelliğiyle ise en çok çikolata, bisküvi, kahve ve çay siparişi verildi.
Barilla Grubu, dünyada her yıl itibarı en yüksek 100 şirketin belirlendiği “2021 Global RepTrak 100” listesinde tüm şirketler arasında 11’inci sırayı alırken, gıda sektörünün ise en itibarlı şirketi oldu.