Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

KENT 11 bin ton bayram şekerini 35 bin noktada satışa sundu



Mondelēz International Türkiye’nin yarım asırlık markası ve ‘Her Bayramın Şekeri’ Kent, pandemi koşullarında geçen bu yıl da hedeflenen doğrultuda 11 bin ton bayram şekeri üreterek ülke genelinde 35 bin noktada satışa sundu. Kent, aynı zamanda yine evlerde geçecek bu Ramazan Bayramı için tüketicisine kolaylık sağlamak adına satış kanallarına e-ticaret sitelerinin yanı sıra anında teslimat kanallarını da ekledi.
 

NESCAFÉ çekirdek kahve lezzeti şimdi Köfteci Yusuf restoranlarında


Yayın: 04-05-2021
Kategori: Gıda

Türkiye’de 1996 yılından bu yana faaliyet gösteren Nestlé Professional ile Köfteci Yusuf, yeni bir iş birliği hayata geçirdi. Anlaşma kapsamında Köfteci Yusuf, restoranlarında ve İDO seferlerinde müşterilerine NESCAFÉ Superiore premium kahve çekirdeklerinin anında öğütülmesi ile oluşan kahve ürünlerini sunmaya başladı.

Ramazan pidesi satışları 5 kat arttı



Türkiye’nin önde gelen yeni nesil online süpermarket uygulamalarından istegelsin, Ramazan ayının ilk yarısının satış verilerini açıkladı. Ramazan’ın simgesi pide ve hurma satışlarındaki artış dikkat çekti. Ramazan pidesi satışları geçen yıla göre beş kat artarken, hurma satışlarının ise iki kat arttığı görüldü. istegelsin’in, uygulamaya koyduğu kargoyla teslim özelliğiyle ise en çok çikolata, bisküvi, kahve ve çay siparişi verildi.
 

Gıdada en itibarlı şirket Barilla oldu 



Barilla Grubu, dünyada her yıl itibarı en yüksek 100 şirketin belirlendiği “2021 Global RepTrak 100” listesinde tüm şirketler arasında 11’inci sırayı alırken, gıda sektörünün ise en itibarlı şirketi oldu
 

Gıda güvenliği ve endüstriyel hijyenin önemi



Ebru BAYRAM
Aromsa Kalite Güvence Müdürü

İçecekte tercihimiz gazlı meşrubatlar



Türkiye’de hanelerin yıl boyunca soğuk içeceklere harcadığı paradan 2020 yılında en yüksek payı gazlı meşrubatların aldığını belirten IPSOS Tüketici Panelleri Direktörü Ceyhan Demiray, “Fakat bu kategorinin içecek harcamasından aldığı pay azalıyor. Harcamanın ’u ise meyve suyuna gitmekte. Meyve suyu kategorisinin de harcamadan aldığı pay azalırken, toplam harcamada pay kazanan içecekler maden suyu ve buzlu çaylar oldu” diyor.
 

Teksüt’ten yeni yöresel lezzet Antep Peyniri


Yayın: 03-05-2021
Kategori: Rafa Çıkanlar

Teksüt, yöresel lezzetlerine bir yenisini daha ekleyerek Antep Peyniri’ni satışa sundu. 
 

TZOB Genel Başkanı Bayraktar: Ramazanda fiyatı en fazla artan ürün patates oldu


Yayın: 01-05-2021
Kategori: Gıda

Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, "Ramazan ortasında markette 27, üreticide 13 üründe fiyat artışı; markette 12, üreticide 7 üründe fiyat düşüşü oldu. Ramazan ortasında fiyatı en fazla artan ürün market ve üreticide patates oldu" dedi.
 

Uluslararası Zeytinyağı Kalite Yarışması Türkiye’de ilk defa düzenleniyor



Türkiye’nin ilk ve tek Uluslararası Zeytinyağı Kalite Yarışması Anatolian IOOC, yedi ülkeden yirmi dört jüri üyesinin katılımıyla, Oleolog Birsen Can Pehlivan’ın direktörlüğünde, Edremit Ticaret Odası ve Edremit Ticaret Borsası’nın katkılarıyla 29 Mayıs-1 Haziran arasında Edremit’te düzenleniyor. Yarışmanın panel liderliğini İtalyan Antonio Giuseppe Lauro yapıyor.



Gıda sektöründe kabul gören standartlar ve DQS'in rolü


Yayın: 30-04-2021
Kategori: Gıda ve Hijyen

Ezgi DEDEBAŞ UĞUR
DQS Türkiye Genel Müdür Yardımcısı
Gıda Müh. - Baş Denetçi