Sağlıklı Adımlar'da hedef yılda 100 bin öğrenciye ulaşmak
Nestlé Türkiye ve Millî Eğitim Bakanlığı iş birliğinde 8 yıldır yürütülen Sağlıklı Adımlar Projesi, 2020-2021 eğitim öğretim yılı ile birlikte yılda 100 bin çocuğa erişmeyi hedefliyor. Proje kapsamında bugüne kadar 17 ilde 172 okulda 117 bin öğrenciye, 234 bin aileye ve 4 bin öğretmene ulaşıldı.
Dünya Bankası Türk Eximbank ile el sıkıştı
Türk Eximbank’ın ihracatçılara desteği, sunduğu fırsatlar her hafta Ege İhracatçı Birlikleri’nin düzenlediği online video konferanslarla ele alınıyor.
Anadolu Propolisi pandemide kalkan oldu
Bugüne kadar yapılan en geniş katılımlı arı ve arı ürünleri toplantısında konuşan bütün uzmanlar Anadolu Propolisi’nin bağışıklık sistemine katkısına dikkat çekti ve pandemi sürecindeki pozitif etkisini dile getirdi.
Norveçlilerin pandemi dönemini rahat geçirmesinin sırrı nedir?
Bilim insanları Norveç’in Pandemi dönemini diğer ülkelere göre rahat geçirmesinin sebebinin, Norveçlilerin düzenli Morina Balık Yağı tüketimi olabileceğini düşünüyor.
Makarna üreticileri: Kaosa gerek yok; Türkiye'yi değil makarna, un ve bulgura da boğarız
"Ne paniğe, ne de stok yapmaya gerek var"
Cumhurbaşkanı Erdoğan Kovid-19'a ilişkin yeni tedbirleri açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Hafta sonları tedarik ve üretim zincirleri aksamayacak şekilde 10.00 ile 20.00 saatleri arası dışında sokağa çıkma sınırlaması uygulanacak" dedi.
TOMRA, Covid-19 pandemisi sırasında sebze işleyicilerine destek oluyor
TOMRA Food, COVID-19 salgınının getirdiği zorluklarla başa çıkmalarına yardımcı olmak için tüm dünyada sebze işleyicilerine ulaşıyor. TOMRA, bilgi kampanyaları düzenleyerek, tesis ve üretim yöneticileri, süreç mühendisleri ve kalite yöneticileri ile online olarak öneriler paylaşarak, en yeni, en son teknolojiye sahip ayıklama teknolojilerinin salgının ekonomik etkilerinden kaynaklanan veya artan operasyonel sorunlarını çözmeye nasıl yardımcı olabileceğini açıklamak için adımlar atıyor.
Tüketiciler onlineda büyük gramajlı ürünleri tercih ediyor
Nielsen APAC EEMEA Türkiye Analitik Danışmanlık Kıdemli Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan ve Nielsen E-Ticaret Asya Lideri Ji Hyuk Park E-ticaret’in büyümesi ile alakalı araştırma sonuçlarını açıkladı.
KFC’den iki önemli atama
Ülke çapında 140’tan fazla restoranıyla faaliyet gösteren KFC Türkiye, yönetim kadrosunda gerçekleştirdiği alanında uzun yıllar deneyim edinmiş iki önemli atamayla organizasyon yapısını güçlendirmeye devam ediyor. İŞ Gıda çatısı altında faaliyet gösteren KFC Türkiye’de Mahmut Sunar CFO, Hanzade Kuğu Baş CDO olarak göreve başladı.