Araştırma şirketi Nielsen, tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi sürecinde ülkemizdeki tüketicilerin alışveriş tercihlerine ilişkin verileri paylaştı. Türkiye özelinde kategori detaylarını aktaran Nielsen Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, pandeminin ilk 10 haftasında ciro artışı bakımından temel gıda, hijyen ve ev bakım kategorilerinin başı çektiğini belirtti.
Her bayramda mutlu anlara eşlik etmeyi amaçlayan Ülker, aralarında Ülker Select, Laviva ve Caramio’nun mini çeşitlerinin de bulunduğu çikolata ve şekerlemede 52 ürünüyle tüm satış noktalarında ve online alışveriş sitelerinde yerini aldı.
Türkiye’nin önemli ketçap, mayonez ve sos üreticilerinden Assan Foods, mevsimin ilk hasadı domateslerin Susurluk Fabrikası’na gelişini çiftçilerle birlikte kutladı. Gelenekselleşen kutlama töreninde, Assan Foods bünyesinde pandemi döneminde kesintisiz süren, uzman bir İtalyan şirketinden hizmet alınarak geliştirilen 13 milyon TRY yatırımla oluşturulan son teknoloji domates yıkama havuzu da devreye alındı.
Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli, tüm Tarımsal ve Hayvansal kayıtların ve işlemlerin tek bir platformda toplandığı E-Tarım portalının tanıtım toplantısına katıldı. Dijital teknolojinin hayatın her yerinde olduğu belirten Bakan Pakdemirli, tarım ve ormanın da bu dijital hamle içerisinde, güçlü bir alt yapıyla yerini aldığını ifade etti ve Bakanlığının dijital çalışmalarını paylaştı.
CHP Bursa Milletvekili Sarıbal, Türkiye'de tarım arazisinin son iki yılda 35 milyon dönüm azaldığını söyledi.
Özellikle peynir çeşitlerinde yakaladığı başarıyla adından en çok söz ettiren marka haline gelen Kaya Çiftliği, iç pazarda perakendede yakaladığı başarıyı sınır ötesine taşımayı hedefliyor.
PepsiCo Türkiye, pandemi sürecinde de daha sürdürülebilir bir gıda sistemi oluşturulmasını desteklemek amacıyla çiftçilerin desteklenmesinden e-ticarete dayalı yeni iş modellerine kadar birçok konuda yatırımlara devam ediyor. PepsiCo Türkiye Genel Müdürü Ece Aksel, toplam 6 üretim tesisinin yanı sıra satış ve pazarlama faaliyetleriyle 40 binden fazla kişiye istihdam sağladıklarını ifade etti.
Çok lezzetli ve sağlıklı ancak her gün yerseniz; bu tehlikeye dikkat!
Nestlé Türkiye İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Pınar Öney Bilsel, Nestlé Global Dijital ve Sosyal Medya Hizmetleri Lideri olarak atandı. Nestlé Türkiye’de on üç yıldır görev yapan Bilsel, Temmuz ayından itibaren global yönetime katkıda bulunacak.