Türkiye, ambalajlı organik gıda ve içeceklerde (ABD Tarım Bakanlığı verilerine göre) 97.9 milyon dolarlık bir pazar büyüklüğüne sahip bulunuyor. Bu değer, organik gıda ve içecekler kategorisinde küresel ölçekte gerçekleşen tüm satışların % 0.3’üne denk düşmekte.
Sağlıklı yaşamı belirleyen bazı faktörler olduğunu belirten Prof. Dr. Mehmet Pala, beslenme, fiziksel aktivite, alkol ve tütün kullanımı gibi öğeleri içeren yaşam şeklinin sağlık açısından diğer faktörlerden önce geldiğine dikkat çekti.
Fibrosan A.Ş. Yapı ve Endüstriyel Uygulamalar Satış Müdürü Melih Saraçoğlu, üretimini yaptıkları Decopan Hijyen panelleriyle süt ve süt ürünleri tesislerinin uzun dönemli olarak hijyenik koşullarda üretimini gerçekleştirmelerini sağladıklarını belirtiyor.
Migros, Türkiye’nin dört bir yanındaki mağazalarında asırlık mayayla hazırlanan sofra ekmeği satışlarına başladı.
Türkiye’de hortum ve bağlantı ekipmanları sektörünün önde gelen oyuncularından biri olduklarını anlatan Tuzla Hortum Genel Müdürü İlker Taşkınoğlu, portföylerinde bulunan Trelleborg hortumlarının üstün özellikleriyle süt ve süt ürünlerinin taşınmasında gıda üreticilerinin elini güçlendirdiğini belirtiyor.
Aslı Kocakuşakoğlu
Aromsa.A.Ş. Süt ve Sütlü Ürünler AR-GE Şefi
Hijyenik doldurma için yeni bir KHS modüler sistemi hassas içecek üreticilerine tam da ihtiyaç duydukları güvenliği sunuyor. Söz konusu hijyen ihtiyacınıza uyarlanmış olarak, pratikte kendini kanıtlayan, güvenilir ve ekonomik çözümler yapılandırılabiliyor.
Türkiye’de üretilen süt miktarının toplam nüfusa bölünmesiyle elde edilen kişi başına süt tüketim verileri her yıl giderek artış gösteriyor. Sektör, süt ve süt ürünleri tüketimini beş yıl içinde, gelişmiş ülkelerin tüketim miktarı olan 300 litreye yükseltmeyi hedefliyor.
Karma Grup, eğitmen ve danışman kadrosunu Ferda Bitlislioğlu ile güçlendirdi.
Yemeksepeti’nin de bağlı olduğu global online yemek sipariş platformu Delivery Hero’nun verilerine göre dünya genelinde en çok İtalyan mutfağı tercih ediliyor. Türkler, Latin Amerika ve Uzak Doğu ülkeleri lokal yemekleri daha çok tercih ederken, Avrupalılar en çok İtalyan ve Uzak Doğu lezzetlerini seviyor.