Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği’nin (TKYD), “halka açık olmayan reel sektör şirketi” kategorisinde verdiği Kurumsal Yönetim Ödülü’ne 8’inci kez Sütaş layık görüldü. Sütaş, 2015 yılından beri en yüksek notu alarak birinciliğini devam ettirdi.
Hepsiburada, Ramazan ayının ilk haftasına dair alışveriş verilerini paylaştı. Verilerde geçen yıla kıyasla bu sene hurma siparişlerinde artış görüldü.
Uluslararası Döner Federasyonu (UDOFED) Genel Başkanı ve Reis Döner Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Mercan geçirdiği kalp krizi sonucu 48 yaşında hayatını kaybetti.
Bursa’daki fabrikasında "Otizmli Bireyler İş Gücünde" adlı istihdam modelini yürüten Eker Süt Ürünleri, otizm ile ilgili sorunlara çözümler bulmak amacıyla ilan edilen Dünya Otizm Farkındalık Günü ve 2 Nisan’dan itibaren başlayan Otizm Farkındalık Ayı kapsamında bu alandaki istihdam ihtiyacına dikkat çekiyor. Beş yıldır sürdürdüğü iş modelinde 12 otizmli personel hedefine ulaşan Eker, otizmli istihdamını yaygınlaştırmak amacıyla diğer şirketlere ve sivil toplum kuruluşlarına yol haritası eğitimleri ve danışmanlık hizmeti veriyor.
Küresel gıda devlerinden Barilla Grubu, Ilaria Lodigiani'nin CMO (Chief Marketing Officer) olarak atandığını duyurdu. Sektörde 20 yıldan fazla deneyime sahip olan Lodigiani, daha önce Barilla Markasından Sorumlu Pazarlama Başkan Yardımcısı olarak görev yapıyordu. Lodigiani, yeni sorumluluğu kapsamında veri odaklı bir dünyada pazarlama stratejilerine ve iş geliştirmeye liderlik edecek.
Kahramanmaraş merkezli depremlerin en çok etkisi altında kalan çocukların yaralarının sarılması için kurumlar iş birliği içerisinde çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Hatay ağırlıklı olmak üzere deprem bölgelerinde, Turkcell ve Oğuz Holding’in 24 Mart’ta ortaklaşa başlattığı projeyle depremzede çocukların morallerini artırmak amacıyla çeşitli etkinlikler düzenleniyor. Bir ay süreyle devam edecek projede, Oğuz Holding Juss marka meyve suyu dağıtımıyla çocuklara ikramda bulunuyor.
Avansas'ın "Çalışanların Hazır Yemek Ürünlerine Yönelik Alışveriş Eğilimleri" raporu, iş yoğunluğundan dolayı çalışanların yemek tercihlerinde hazır yemeği öncelikli seçenek olarak tercih ettiğini ortaya koydu. Raporda, 100 bireysel müşteriden 50'sinin ilk tercihinin hazır yemek olurken, en çok tercih edilen ürünün "ton balığı" olduğu belirtildi. Noodle, barbunya, hazır çorba, bulgur pilavı, makarna ve kuru fasulye de diğer popüler hazır yemek seçenekleri arasında yer aldı.
Avrupa’nın en büyük düz cam üreticilerinden Şişecam, “CareforNext” sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda çevreye duyarlı, yenilikçi çözümler sunmaya ve tüm düz cam ürün gamını kapsayan 11 adet EPD belgesi (Environmental Product Declaration - Çevresel Ürün Beyanı) ile sürdürülebilirliğe katkı sağlamaya devam ediyor.
ÇEVKO Vakfı Söyleşileri, 2023 yılında da devam ediyor. Küresel Isınma Kurultayı Komitesi işbirliğiyle, ÇEVKO Vakfı İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik Çalışma Grubu'nun hazırladığı bu yılki söyleşilerin ilki, “İklim Değişikliği, Yeşil Mutabakat ve Sürdürülebilirlikteki Son Gelişmeler” başlığıyla gerçekleştirildi.
Aromsa Genel Müdürü Murat Yasa, zorlu yollardan başarıya giden yaşam öyküsünü ve Aromsa’nın zirve yolculuğunu “Kırmızı Tuğlalar” isimli kitabında kaleme aldı.