Ev dışı tüketim sektörünün öncü iş birimlerinden Nestlé Professional Türkiye, yaratıcı ve yenilikçi ürünleriyle yeme içme sektörünün profesyonellerine ihtiyaç duydukları çözümleri sunmaya devam ediyor. Şef ve işletmecilerin özellikle global reçetelerde rastladığı Condensed Milk şimdi Nestlé kalitesiyle Türkiye’de pazara sunuldu.
Türkiye'nin önde gelen maden suyu üreticilerinden Avşar, 20 çeşit üründen oluşan maden sularını tüketicileriyle buluşturuyor. Avşar, Berry Hibiscus’ta kırmızı meyve ve hibiscusun aromatik lezzetini birleştirerek yenilikçi bir içim deneyimi sunmayı amaçlıyor.
Türkiye Kadın Girişimciler Derneği - KAGİDER ve Migros iş birliğiyle bu yıl beşincisi düzenlenen Tarımda Kadın Girişimci Geliştirme ve Hızlandırma Programı İstanbul’da gerçekleştirildi. Yoğun eğitim programlarının uygulandığı iki günlük kampa 24 farklı ilden katılan 43 kadın girişimci arasından seçilecek olan kişiler bir yıl boyunca mentorluk desteğinden yararlanacak. Migros, kampa katılan ve kalite standartlarına uygun üretim yapan tüm girişimcilere ürünlerini Türkiye’nin dört bir yanındaki mağazalarında satış imkânı sunacak.
Türkiye’nin gıda devlerinden Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi.
Bazı işletmeler, yasal boşluktan yararlanarak müşterilerden "rezervasyon kaporası" talep etmeye başladı. Kimi işletmeler kişi başı 500 lira gibi sabit bir ücret alırken kimileri oluşturulan menü fiyatını peşin talep ediyor.
Tek Gıda İş Sendikası’na üye olduktan sonra işten çıkarılan ve 6 aydır eylem yapan 146 Polonez işçisi için yapılan toplantıda işveren ile sendika temsilcisi arasında uzlaşma sağlandı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, sağlanan anlaşmanın özellikle işçilerin haklarını teminat altına alan bir çerçevede oluşturulduğunu açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanlığı, insan sağlığını tehlikeye atan ürünleri ifşa etti. 2025 yılının ilk listesinde bir skandala imza atıldı.
Zincir restorancılık sektörünün yenilikçi markalarından COOKSHOP, Türkiye’nin ilk kapıya teslim sağlıklı beslenme planı servis sağlayıcılarından Rafinera (RSY) ile Rafinera’nın bulut mutfak alt markası olan Rafinera Cloud Kitchen’ın (RCK) büyük ortağı oldu. COOKSHOP Markalar Topluluğu, Rafinera ve planladığı yeni yatırımlarıyla yılda 25 milyon kişiye hizmet verme hedefine emin adımlarla yaklaşıyor.