Ülker’in çocuklara özel çıkardığı yeni atıştırmalık markası “Kanky” altı ürünüyle raflarda yerini aldı. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yapılan tüketici testlerine göre “çocukların beğendiği, annelerin onayladığı” Kanky’de bol sütlü, kalsiyum ve D Vitamini içeren gofret, bisküvi ve çikolata seçenekleri bulunuyor.
Mondelēz International Türkiye’nin yeni Kurumsal ve Kamu İlişkileri Müdürü, sektörün deneyimli isimlerinden Demokan Konyalıgil oldu.
F İstanbul Gıda, İçecek, İşleme ve Ambalaj Fuarı 5-7 Temmuz 2022 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde sektör profesyonellerini bir araya getirecek.
E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast’in Pazarlama Müdürü Tuğçe Işıksoy, Türkiye’de dondurulmuş gıda tüketimi pandemiyle birlikte %43 arttığını belirtti. Işıksoy tazelik, pratiklik, hijyenik şartlarda üretilmesi ve paketlenmiş olarak sunulması gibi faktörlerin dondurulmuş ürünlere talebi hızla artırdığına dikkat çekti.
Arıların doğal mucizesi bal, hem sağlık üzerine etkileri hem de ülke ekonomilerine katkısıyla konuşulmaya devam ediyor. İstanbul Ticaret Borsası tarafından düzenlenen bir toplantıyla masaya yatırılan bal sektöründe, paydaşların ihracatın yükselmesi konusunda fikri ise ortak: yüksek ihracat için eğitim ve markalaşma kamu desteğiyle ele alınmalı.
Ürünleri halen 50’den fazla ülkede tüketiciyle buluşan Lezita ihracat hedeflerini büyütüyor. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül yeni dönemde mevcut görevine ek olarak Ege İhracatçı Birlikleri Su Ürünleri ve Hayvansal Mamulleri Birliği’nde Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapacak. Mesut Ergül bu görevle Türkiye’nin ihracat hedeflerine erişmesi için yeni bir sorumluluk üstlenecek.
Şeftali ve nektarin ihracatında 2021 yılında yaptığı 170 milyon dolarlık ihracatla dünya ikincisi olan Türkiye, dünya liderliğini hedefliyor. Bu iki ürünün ihracatında 2022 hedefi ise 200 milyon dolar olarak belirlendi.
Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı.