Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Ülker’in yeni atıştırmalık markası Kanky raflarda



Ülker’in çocuklara özel çıkardığı yeni atıştırmalık markası “Kanky” altı ürünüyle raflarda yerini aldı. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yapılan tüketici testlerine göre “çocukların beğendiği, annelerin onayladığı” Kanky’de bol sütlü, kalsiyum ve D Vitamini içeren gofret, bisküvi ve çikolata seçenekleri bulunuyor. 
 

Mondelēz International Türkiye’den yeni atama



Mondelēz International Türkiye’nin yeni Kurumsal ve Kamu İlişkileri Müdürü, sektörün deneyimli isimlerinden Demokan Konyalıgil oldu.
 

TOMRA 50. yılını atıksız dünya misyonunu duyurarak kutluyor



Gelişmiş toplama ve ayıklama çözümlerinin global üreticisi TOMRA 50. yılını kutluyor. Şirketin toplama, gıda, geri dönüşüm ve madencilik olmak üzere dört ayrı üyesi geleceğe yönelik ortak  misyonlarını; “Atıksız bir dünya için gezegenin kaynaklarını doğru kullanma ve yeniden değerlendirme şeklimizi dönüştüreceğiz” diyerek duyurdu. 

Gıda sektörünün profesyonelleri 5-7 Temmuz tarihlerinde F İstanbul Fuarı'nda buluşacak



F İstanbul Gıda, İçecek, İşleme ve Ambalaj Fuarı 5-7 Temmuz 2022 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde sektör profesyonellerini bir araya getirecek. 
 

Türkiye’de dondurulmuş gıda tüketimi pandemiyle birlikte %43 arttı



E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast’in Pazarlama Müdürü Tuğçe Işıksoy, Türkiye’de dondurulmuş gıda tüketimi pandemiyle birlikte %43 arttığını belirtti. Işıksoy tazelik, pratiklik, hijyenik şartlarda üretilmesi ve paketlenmiş olarak sunulması gibi faktörlerin dondurulmuş ürünlere talebi hızla artırdığına dikkat çekti. 
 

Balda yüksek ihracat eğitim ve markalaşmadan geçiyor



Arıların doğal mucizesi bal, hem sağlık üzerine etkileri hem de ülke ekonomilerine katkısıyla konuşulmaya devam ediyor. İstanbul Ticaret Borsası tarafından düzenlenen bir toplantıyla masaya yatırılan bal sektöründe, paydaşların ihracatın yükselmesi konusunda fikri ise ortak: yüksek ihracat için eğitim ve markalaşma kamu desteğiyle ele alınmalı.  
 

Lezita ihracatta hedef büyütüyor 



Ürünleri halen 50’den fazla ülkede tüketiciyle buluşan Lezita ihracat hedeflerini büyütüyor. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül yeni dönemde mevcut görevine ek olarak Ege İhracatçı Birlikleri Su Ürünleri ve Hayvansal Mamulleri Birliği’nde Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapacak. Mesut Ergül bu görevle Türkiye’nin ihracat hedeflerine erişmesi için yeni bir sorumluluk üstlenecek.
 

Şeftali ve nektarin ihracatında 2022 hedefi 200 milyon dolar



Şeftali ve nektarin ihracatında 2021 yılında yaptığı 170 milyon dolarlık ihracatla dünya ikincisi olan Türkiye, dünya liderliğini hedefliyor. Bu iki ürünün ihracatında 2022 hedefi ise 200 milyon dolar olarak belirlendi.
 

Ülker Bisküvi’den 2021’de 291 milyon dolar ihracat



Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor.  2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. 
 

KFC Türkiye’de atama



KFC Türkiye’nin Satın Alma ve Tedarik Zinciri Direktörlüğüne Ufuk Yüce atandı. 1 Nisan itibariyle görevine başlayan Yüce, KFC Türkiye’nin tüm satın alma ve tedarik zinciri süreçlerini yönetecek.