Alışverişte kadının sözü geçiyor
Kim Marketler Zinciri’nin 68 mağazasında 1000 kişi üzerinde yapılan ‘Alışveriş Eğilimleri’ anket çalışması ilginç sonuçları da ortaya çıkardı.
Araştırmaya katılan erkeklerin yüzde 55’i stres atmak için alışveriş yaptığını belirtirken bu oran kadınlarda yüzde 64’e çıkıyor. Ankete katılanlar içerisinde Erkeklerin yüzde 55’i ürün satın alırken fiyata değil ihtiyacına öncelik tanıdığını belirtirken bayanlarda ise ihtiyacın yanında ucuzluk da öne çıkıyor. Market alışverişini hanenizde kim yapar sorusuna ise verilen cevapta yüzde 84 oranıyla kadınların söz sahibi olduğu ortaya çıkıyor. Anketin bilinmeyenleri ortaya çıkardığını belirten Kim Marketler Zinciri Genel Müdürü Hamit Akçay, “Kim akademi bünyesinde Türk perakendeciliğinin gelişimi ile ilgili pek çok sosyal bilimsel, akademik araştırmalar yapıyoruz. Araştırmalardan çıkan sonuçlara göre ise pek çok konuda düzenlemeler yapıyoruz” dedi.