Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Hero Group’tan Kanada atağı

Türkiye’de Hero Baby markasıyla pazarın önde gelen bebek mamalarının da sahibi olan 135 yıllık İsviçreli Hero Group, geçtiğimiz yıllarda Almanya’daki satın alımlarının ardından 2021 yılına Kanada’nın lider organik bebek maması ve atıştırmalık markalarından Baby Gourmet'yi satın aldığını açıklayarak başladı.




Hero Baby genel görselDoğanın iyiliğini tüketicilerine sunma misyonuyla faaliyetlerini sürdürüen Hero Group, son dönemde bünyesine yeni markaları eklemeye devam ediyor. Yeni şirket satın alımlarıyla pazardaki lider konumunu sürdüreceğini duyuran Hero Group, farklı ülkelerde gerçekleştireceği aksiyonlarla da küresel ayak izini büyütmeyi planlıyor.
 
Geçtiğimiz yıllarda dünyanın önde gelen Alman organik bebek maması üreticisi Freche Freunde’yi satın alan Hero Group, 2021 Ocak ayında Kanada’nın lider organik bebek maması markası olan Baby Gourmet’ye rotasını çevirdi. Jennifer Carlson ve Jill Vos tarafından 2005 yılında kurulan marka, 2010 yılında ise organik bebek maması ürünleriyle pazara girerek, tahıl ve bitki bazlı atıştırmalıklarla yelpazesini  genişletti. İki yıl gibi kısa bir süre içerisinde Kanada’da lider bebek maması üreticisi olan marka, Hero Group ile sektördeki yolculuğuna devam kararı aldı. Baby Gourmet, 2014 yılında ise ABD genelinde Slammers Snacks markası altında ürünlerini piyasaya sürmüştü.
 
Hero Group CEO'su Rob Versloot yeni gelişme ile ilgili olarak şunları ifade etti: ”Baby Gourmet'nin satın alınmasını olumlu bir şekilde sonuçlandırmanın yanı sıra markanın kurucularıyla bu başarı hikayesini, stratejik bir ortaklık modelinde sürdüreceğimiz için son derece mutluyuz. Bu yeni birleşme "Doğanın iyiliğini koruma" misyonumuza mükemmel bir şekilde uyuyor ve en büyük kategorimiz olan bebek maması pazarında ayak izimizi daha da genişletmeyi hedefliyoruz.”
 
Baby Gourment’in kurucu ortağı Jennifer Carlson ise yapılan satınalım hakkında; “15 yıl boyunca Kanada'nın önde gelen organik bebek maması markası olarak bir sonraki büyüme aşamamızı başlatmaktan heyecan duyuyoruz. Hero Group ile ortak değerlerimiz doğrultusunda büyümeye devam edeceğiz” dedi.