Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Pepsi’nin ödüllü cam şişesi tüketicilerle buluştu

Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo’nun içecek grubu markalarından Pepsi’nin sevilen lezzeti cam şişelerde sunuluyor. Pepsi, ödüllü 300 ml depozitosuz cam şişlerini tüketicilerle buluşturdu. 
 




Pepsi cam Å�iÅ�eTasarım dünyasının en prestijli ödülü olarak kabul edilen Red Dot Award’un 2015 yılı tasarım ödülünün sahibi Pepsi’nin yeni cam şişeleri, dikkat çeken şık cam tasarımı ile İstanbul’da Primitif, Kaşıbeyaz, RocknRolla, Dobby’s, Timboo; Ankara’da El Paso ve Kocatepe Kahvecisi ve İzmir’de Serkan Hamza Midye ve Burger Republic sunumlarına ayrıcalık katmaya başladı. Red Dot Tasarım Ödülü, dünyanın en prestijli üç profesyonel tasarım yarışmasından biri olarak biliniyor. Bu ödül, tasarım alanında aranan kalite simgelerinden biri olarak uluslararası alanda tanınıyor.
 
Dışarıda yemekle beraber içecek tüketenlerin yüzde 93’ü cam şişeyi daha sağlıklı buluyor
Pepsi, restoran ve kafe gibi yerinde tüketim noktalarının cam ambalajlı içeceklere yönelik bakış açılarını belirlemek üzere bir araştırma gerçekleştirdi. Yapılan araştırmaya göre, ülkemizde toplam gazlı içecek üretim ve tüketiminin üçte birini cam şişe ürünler oluşturuyor. Cam şişenin yemeklerle birlikte tüketilen içecekler arasında çok daha büyük bir öneme sahip olduğunun ortaya koyulduğu araştırmada, dışarıda yemek yiyen tüketicilerin yüzde 56’sı ideal ambalajın cam şişe olduğunu düşünüyor. Covid ile artan sağlık ve hijyen hassasiyeti cam şişeyi ön plana çıkarırken yapılan araştırma, dışarıda yemekle beraber içecek tüketenlerin yüzde 93’ünün cam şişeyi daha sağlıklı bulduğunu gözler önünse seriyor. Tüketicinin yüzde 58 ’inin cam şişeyi daha hijyenik bulduğu araştırmada ilginç bir sonuç daha var ki o da tüketicilerin yüzde 37’sinin cam şişeden içtikleri ürünleri daha lezzetli bulması. Araştırmaya göre dışarıda yemekle beraber içecek tüketenlerin yüzde 68‘inin ise cam şişe için daha fazla para öderim dedikleri dikkat çekiyor.