Özsüt Genel Müdürü Latif Aral: Maliyetler yüzde 55 arttı, müşteriye yansıtamıyoruz
14/09/2021 - 19:13:00
Gıdada maliyet artışları şirketleri zorluyor. Türkiye’nin yeme içmede önemli zincirlerinden Özsüt’ün Genel Müdürü Latif Aral, hazirandaki normalleşmeden sonra hızlı bir toparlanma yaşadıklarını ancak maliyet artışlarını ürünlerine yansıtamadıklarını belirtti.
Korona önlemlerine her türlü desteği vereceklerini aktaran Aral, Özsüt çalışanlarında aşılanma oranının yüksek olduğunu belirtti ve “PCR testi zorunluluğu ile aşıya teşvikin de artacağını düşünüyoruz. Ancak bu test maliyetinin ne işçiye ne de bizlere yüklenmesi gerekiyor” diye konuştu.
30 MİLYON TL AYIRDI
Markanın yeni konsept mağazalarla yatırımlarına devam ettiğini de belirten Aral, iki yeni konsept ile 2021 yılı için 275 milyon TL bütçe hedefi koyduklarını ve şu anki göstergelerle bu rakamı aşacaklarını aktardı. İzmir’deki Özsüt Select isimli konsept mağazası için 5 milyon TL’lik bir yatırım yaptıklarını ve Türkiye’de ilk olduklarını söyleyen Aral, şöyle konuştu: “Bu mağazada her şey müşteri için mekân içerisinde taze üretiliyor. Her ürünün şefi mekânda hazır bulunuyor. Bu konseptten Türkiye genelinde sadece beş tane açacağız, 25-30 milyon TL’lik bir bütçe ayırdık. Bunun yanında daha ucuz lokasyonlarda daha az bütçe ile yatırımcı dostu bir yan markamızı da planladık.”
Kaynak: www.cumhuriyet.com.tr