Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Yayla Agro Gıda'dan 'gülümseyen logo'

Pirinç, bakliyat ve işlenmiş gıda sektörünün yenilikçi şirketlerinden Yayla Agro Gıda, kurumsal kimliği ve logosunu yeniledi. Doğadan ilham alan ve gülümseyen yeni logo, Yayla Agro Gıda'yı temsil eden tüm platformlarda kullanılmaya başlandı.   
 




Yayla Agro yeni logoGıda sektörüne getirdiği Yemek Hazır gibi yeni ürün ve hizmetlerle farklılaşan Yayla Agro Gıda; sağlıklı beslenme ve sürdürülebilirliği odağına alan çalışmaları ile topluma katkı sağlamaya devam ediyor. Ankara ve Mersin’de faaliyet gösteren modern üretim tesislerinde işlediği ürünleri, her gün Türkiye’nin dört bir yanındaki tüketicilerin sofralarına taşıyan Yayla Agro Gıda, Toprak Ana’nın bereketi ve cömertliğini tüketicilere sunmayı ana hedefi olarak görüyor. Enerjisini doğanın sonsuz deviniminden ve doğallığından alan marka, doğadan aldıklarını yenilenen yüzünde yaşatmak için harekete geçti. Sofralarımızın tanıdık yüzü Yayla, bu kez daha fazla mutluluk için yenilenen ve gülümseyen logosu ile karşımızda. 
 
Yayla Agro Gıda’nın yenilenen kurumsal kimliği ve logosu, doğadan ve değişimden ilham alırken ürünleri ile yaşamlarımıza kattığı değere ve sağlığa vurgu yapıyor. Modern ve yalın çizgilere sahip olan yeni logoda kullanılan dairesel hatlar; sıcak ve samimi bir görsel dille değişim ve yenilik mesajı veriyor. Yeni logoda “L” harfinin sembolize edilişi, yaşam ve doğa döngüsünü temsil ederken Yayla Agro Gıda’nın; sürdürülebilirlik, dinamizm ve sürekli yenilik anlayışına gönderme yapıyor. Yayla markasının tüketicilerde uyandırdığı güven, mutluluk ve eğlence duyguları ile yüzlerde yarattığı gülümseme de logonun tasarım çizgilerinde kendine yer buluyor. Ayrıca şirketin kurumsal rengi korunarak geçmiş ile bugün arasında bağ kuruluyor.  
 
Yayla Agro Gıda’nın kurumsal kimliği ve logosu ile birlikte yenilenen web sitesi www.yaylaagro.com da yayında. Büyüme yolculuğuna yenilenen yüzü ve logosuyla devam eden şirket, ürün ambalajları yanında markanın yer aldığı tüm platformlara bu değişimi yansıttı.