Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
PIN Drinks, 0 şeker 0 kalori lezzetleriyle içecek pazarında fark yaratıyor

Değişen tüketici ihtiyaçlarını dikkate alarak yenilikçi lezzetler sunanPIN Drinks, “0 şeker 0 kalori” ürünleriyle soğuk içecek pazarında kısa sürede etkili bir ivme yakaladı. CEO’su Emre Sever’in liderliğinde, tamamen yerli yatırımcıların desteğiyle hızla büyüyen PIN Drinks, sektörde genç ve iddialı bir marka olarak öne çıkıyor. Yüzde 100 yerli bir marka olan PIN Drinks, Türkiye’de ve dünya genelinde büyük talep gören lezzetli ve ferahlatıcı ürünleriyle tüketicilerin beğenisini kazanmaya devam ediyor.
 
* Bu haber Gıda Teknolojisi Dergisi'nin Temmuz - Ağustos 2024 sayısında yayımlanmıştır. 




Pin DrinksSoğuk bitki çayları, sıcak yaz aylarının vazgeçilmezleri arasında yer alırken, tüketim trendlerinde de önemli bir paya sahip. Öte yandan şekersiz içeceklere olan talep de hızla artarken, araştırmalara göre son birkaç yıldır şekersiz gıdaların pazar büyüklüğü kayda değer bir büyüme gösteriyor. Çalışmalar, güçlü büyüme oranlarının 2031’e kadar tutarlı bir şekilde devam edeceğini ortaya koyuyor. PIN Drinks, yeşil çay, beyaz çay, siyah çay ve hibiskus bazlı içecekleriyle kısa sürede büyük bir başarı yakaladı. Bu başarıyı, etkili reklam ve pazarlama faaliyetleriyle daha da pekiştirerek, ürünlerini geniş kitlelere ulaştırmaya ve sektörde adından övgüyle söz ettirmeye devam ediyor.
 
TÜKETIM TERCIHLERINE YANIT
PIN Drinks, özgün tatlar geliştirme tutkusuyla geliştirdiği Soğuk Çay Şeftali, Cool Lime, Hibiscus Tea, Orange Mango, Strawberry Vanilla ve Kış Çayı seçenekleriyle sektöre adım attığı ilk günden bu yana, ürünlerinde şeker kullanmama taahhüdünü kararlılıkla sürdürüyor. Bu doğrultuda, 0 şeker 0 kalori özelliğine sahip olan tüm bu lezzetlerini, yasal mevzuatlara uygun yöntemlerle üretiyor. Renklendirici ve koruyucu madde içermeyen PIN Drinks ürünleri, aynı zamanda vegan ve glutensiz seçenekler sunarak yarattığı güvenilir marka algısını günden güne daha da güçlendiriyor.
 
Pin DrinksYENI NESIL İÇECEKLER
Marka, farklı vizyonuyla raflarda yerini alan ilk içime hazır Cool Lime ve Hibiscus Tea ürünleriyle büyük bir başarıya imza attı. Bu başarının ardından, tüketicilere sunduğu Orange Mango ve diğer aromalarıyla lezzet yelpazesini genişleterek, soğuk içecek pazarında kendini güçlü bir yere konumlandırdı. Pin Drinks’in bu lezzetli seçenekleri, özgün aromalarıyla geniş bir tüketici kitlesinin favorisi haline gelirken, yaz aylarının vazgeçilmezlerinden biri olmayı başardı.
 
PIN DRINKS’IN FERAHLATICI ETKISI KREATIF KAMPANYALARLA PARLIYOR
PIN Drinks, yenilikçi vizyonunu yalnızca ürünlerinde değil, aynı zamanda dikkat çekici kampanyalarında da güçlü bir şekilde sergiliyor. Alanında ses getiren işlere imza atan fotoğrafçı Mehmet Turgut ve yetenekli yönetmen Emre Başaran’ın çektiği “Serinliğin Ötesinde” reklam kampanyası, izleyiciyle buluştuğu andan itibaren büyük beğeni topladı. Bali’nin egzotik atmosferinde çekilen çarpıcı reklam filmleri, PIN Drinks’in ferahlatıcı etkisini görsel bir şölenle ön plana çıkarıyor.
 
Bali kampanyasının yankıları devam ederken, PIN Drinks ayrıca “Sıfırdan Başla” kampanyasıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam etti. Markanın şekersiz ve kalorisiz lezzetlerini sıra dışı bir kurguyla öne çıkaran bu reklam filmleri, esprili ve beklenmedik sahneleriyle reklam dünyasına taze bir soluk kazandırdı. ‘Sıfır’ı sahiplenen yaratıcı bir slogan ile “Sıfırdan Başla” diyen marka, bu çağrıyla aynı zamanda izleyiciyi şekersiz kalorisiz bir serinliği denemeye davet etti.
 
Emre SeverHER ZAMAN DAHA İYISI İÇIN
PIN Drinks’in CEO’su Emre Sever, markanın sürdürülebilir büyüme hedeflerine ve inovasyona olan bağlılığını vurgulayarak, “PIN Drinks olarak, tüketicilerimize her zaman en iyisini sunmak için çalışıyoruz. Değişen tüketim trendlerini çok yakından takip ediyor, sektördeki talep ve ihtiyaçlara cevap vermek için ekipçe büyük bir özveri ile çalışıyoruz. Amacımız ‘şekersiz ve kalorisiz içecek’ denince akla gelen ilk marka olmak. Bu doğrultuda, Ar-Ge ve inovasyon alanında önemli yatırımlar yapıyor, tüketicimize sevdikleri lezzetlerimizi sunmak ve daha geniş kitlelere ulaşmak için pazarlama çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
 
PIN DRINKS AİLESİ BÜYÜYOR
PIN Drinks, yalnızca Türkiye’de değil, global ölçekte de büyük beğeni topluyor. Çay bazlı ürünleriyle içecek sektöründe dikkat çeken marka, sunduğu alternatiflerle giderek daha geniş kitleler tarafından tercih ediliyor. Bunlar arasında; alternatif beslenme tarzlarını benimseyenler, sporcular veya yeni tatlar arayanlar bulunuyor.