Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
Nestlé Sweetened Condensed Milk Türkiye'de pazara sunuldu

Ev dışı tüketim sektörünün öncü iş birimlerinden Nestlé Professional Türkiye, yaratıcı ve yenilikçi ürünleriyle yeme içme sektörünün profesyonellerine ihtiyaç duydukları çözümleri sunmaya devam ediyor. Şef ve işletmecilerin özellikle global reçetelerde rastladığı Condensed Milk şimdi Nestlé kalitesiyle Türkiye’de pazara sunuldu.




Condensed MilkEv dışı tüketim sektöründe oluşturduğu inovatif ve lezzetli çözümleriyle sektör profesyonellerine hizmet veren Nestlé Professional Türkiye, tatlı ve içecek reçetelerinde sıklıkla kullanılan Nestlé Sweetened Condensed Milk’i şef ve işletmecilerle buluşturdu.
 
İçeriğindeki yüksek süt oranı ve yoğun kıvamıyla dikkat çekiyor
Yoğunlaştırılmış süt, sütün uzun süre kısık ateşte kaynatılmasıyla elde ediliyor. Nestlé Sweetened Condensed Milk, içeriğindeki yüksek süt oranı ve yoğun kıvamıyla tatlı ve içecek reçetelerine süt lezzeti katıyor. Nestlé Professional’in ev dışı tüketime uygun 1 litrelik teneke ambalajda piyasaya sürdüğü ürün, kolay kullanımıyla da reçetelerde fark yaratma imkanı sağlıyor. 
 
Cheesecake gibi geleneksel tatlılar ve son dönemin trendi banoffee pie, magnolia gibi farklı tatlı reçetelerinde kullanılabilen Nestlé Sweetened Condensed Milk, yoğun süt lezzetiyle fark yaratmak isteyen şeflerin tercihi olmayı hedefliyor. Baristaların ve miksologların da vazgeçilmezi olmaya aday Nestlé Sweetened Condensed Milk, yoğun süt lezzeti ve ideal kıvamıyla içecek trendlerinde öne çıkan Spanish latte, matcha latte ve chai tea Latte gibi lezzetlerle içecek menülerinde yer alıyor. Son dönemin popüler içeceklerinden Brezilya limonatasının orijinal reçetesinde de yoğunlaştırılmış süt bulunuyor. 
 
"Sweetened Condensed Milk, Türkiye’de uzun zamandır beklenen bir üründü"
Nestlé Professional Genel Müdürü Lorenzo Viganò yeni ürünleri hakkında; “Nestlé Sweetened Condensed Milk, Türkiye’de uzun zamandır beklenen bir üründü. Nestlé Professional Türkiye olarak, son dönemlerde global pazarda ve sosyal medyada trend olan tatlı ve içeceklerin içeriğinde bulunan yoğunlaştırılmış sütü, Türkiye pazarında sektör profesyonellerine sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Şeflerimiz ve işletmecilerimizin, Nestlé Sweetened Condensed Milk ile misafirlerine reçetelerini hazırlarken, sunumlarında farklılaşmalarına destek olmayı amaçlıyoruz. Ev dışı tüketim sektörünün ihtiyaçlarına yönelik farklı, lezzetli ve yaratıcı çözümler üreterek, çalışmalarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz” dedi.