Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS
PınarOnline 2025 yılında 3 kat büyüme hedefliyor

Türkiye’nin yenilikçi ve güvenilir online gıda alışveriş platformlarından PınarOnline, 2024 yılında gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekti. Kullanıcı ve sipariş sayısını 0 artırarak sektöründeki konumunu güçlendiren PınarOnline, cirosunda yüzde 100 büyüme kaydederek online gıda perakendeciliğinde yeni bir başarı hikayesi yazdı.




Pınaronline
 
2025 yılına da büyük hedeflerle giren PınarOnline, online alışverişin ötesinde sağlıklı, güvenilir ve sürdürülebilir bir alışveriş ekosistemi oluşturmayı amaçlıyor. PınarOnline Dijital Dönüşüm ve e-Ticaret Direktörü Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik, şirketin 2025’teki odak noktalarıyla ilgili olarak, “PınarOnline olarak, 2025 yılında tüketici ihtiyaçlarını merkeze alarak yapay zeka ve otomasyonu iş süreçlerine entegre edip müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefliyoruz. Ürün takibi ve ısı kontrollü gönderilerle gıda güvenliğini artırırken, sosyal ticaret ve abonelik modelleriyle müşteri etkileşimini güçlendirmeyi planlıyoruz. Ayrıca, dijital cüzdan ile hızlı ve güvenli ödeme çözümleri sunmayı, sürdürülebilir e-ticaret anlayışıyla çevre dostu uygulamalar geliştirmeyi, canlı satış denemeleriyle interaktif alışveriş deneyimleri sunmayı ve e-ihracat ile küresel pazarda büyümeyi amaçlıyoruz” dedi.
 
Alışveriş, ilham veren ve kullanıcıya değer katan bir yolculuğa dönüşecek
PınarOnline, 2025 yılında dijital altyapısını güçlendirerek kullanıcı deneyimini yeni bir seviyeye taşımayı hedefliyor. Yapay zeka destekli ürün öneri sistemleri, optimize edilmiş alışveriş süreçleri ve gelişmiş mobil uygulama özellikleriyle, alışverişi daha kişisel, hızlı ve keyifli hale getirmeyi amaçlıyor. Kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi, yalnızca kullanıcıların alışveriş yapmasını sağlamakla kalmayıp, talep ettikleri ürünlerle ilgili farklı ihtiyaçlarına da yanıt vermeyi amaçlıyor. Kullanıcılar, satın aldıkları ürünlerle bağlantılı tariflere, önerilere ve yaşam tarzı içeriklerine kolayca erişerek daha kapsamlı bir deneyim yaşayabilecek. Bu sayede, PınarOnline alışverişi sadece bir satın alma süreci olmaktan çıkarıp, ilham veren ve kullanıcıya değer katan bir yolculuğa dönüştürecek. 
 
Son 1 yılda kullanıcı ve sipariş sayısı 2 katına çıktı
Bilge Kalpaklıoğlu Eyilik, bu alandaki yatırımların getirdiği dönüşümle ilgili şu bilgileri paylaştı: “Son 1 yılda kullanıcı ve sipariş sayımızı 2 katına çıkarmamızın en büyük nedenlerinden biri, dijital altyapımızı güçlendirmemizdi. Öncelikle mevcut hedef kitlemiz içinde büyümeyi sürdürerek müşteri bağlılığını artırmayı, ardından yeni müşteri segmentlerine ulaşarak daha geniş bir kitleye hitap etmeyi çıkarmayı hedefliyoruz. İş süreçlerimize yapay zeka entegrasyonu sağlayarak sistemlerimizi daha akıllı ve verimli hale getirerek müşterilerimizle daha etkili bir iletişim kurmayı planlıyoruz.” 
 
Ramazan’a özel kampanyalar
Ramazan ayının bereketini sofralara taşımayı hedefleyen PınarOnline, geniş ürün yelpazesi ve özel kampanyalarıyla tüketicilerine avantajlı alışveriş imkânı sunuyor. Ramazan kampanyaları kapsamında Pınar ürünlerinde cazip fırsatlar, Pınar Kasap’ın taze ve güvenilir etlerinde avantajlı fiyatlar, ekonomik ve pratik Pınar Boxlar Ramazan boyunca tüketicilerle buluşuyor. Taze etlerden zeytinyağına, Pınar’ın kaliteli ürünlerinden bakliyata kadar geniş bir yelpazeyi içinde barındıran özel Ramazan paketleri tüketiciler için ideal bir seçenek sağlıyor. Farklı ihtiyaçlara hitap eden bu özel paketler, 899 TL ile 2 bin 399 TL arasında değişen fiyatlarla tüketicilere sunuluyor.