Yaklaşık 200 milyon çocuğun fazla kilo ve obezite sorunu ile karşı karşıya bulunduğunu öngören Algida'nın üreticisi Unilever, dünyaya paralel olarak Türkiye'de de çocuk portföyündeki ürünlerde önemli bir değişikliğe gitme kararı aldı.
"Summer Hits 2016: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasına göre, yazın en sevilen markası Algida (%32) olurken, bu markayı sırasıyla Coco Cola (%20) ve Ülker (%7) takip ediyor.
Algida, Ford Otosan ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle yüzde yüz elektrikli Ford E-Transit araçları, dağıtım ağına katarak bir ilke imza attı. Araçların teslim töreni, Rahmi Koç Müzesi’nde Unilever Türkiye, Algida ve Ford Otosan yetkililerinin katılımıyla gerçekleşti.
Magnum'un küresel marka etkileşimi ve dijital lideri olarak görev yaptığı geçtiğimiz 7 yıl boyunca markanın vizyonunu ve planlarını şekillendirmede önemli rol oynayan “Dondurma Kadın” Tuğçe Aksoy, Magnum’da global marka direktörlüğüne atanan ilk Türk oldu.