Yemeksepeti, marka ve pazarlama stratejilerini ileri taşıyacak stratejik atamalarla kadrosunu güçlendiriyor. 2023-2024 yıllarında göreve başlayan yeni liderler, Yemeksepeti'nin iletişim ve pazarlama stratejilerine taze bir soluk getirerek, şirketin marka imajını ve pazarlama performansını daha da güçlendirmek için çalışmalar yapacak.
Türkiye’nin önde gelen içecek şirketlerinden Dimes’in pazarlama direktörlüğü görevine 2014 yılından bu yana marka bünyesinde çalışan Pazarlama Grup Müdürü Merve Keten atandı. Pazarlama direktörlüğü görevini daha önce yürüten Duygu Süleymanoğlu ise, 2022 yılında atandığı pazarlamadan sorumlu genel müdürü görevini sürdürüyor.
2022 yılından bu yana Anadolu Efes Türkiye Genel Müdürü olarak görev yapan Onur Altürk, Bira Grubu Başkanı ve Anadolu Efes CEO’su olarak atandı. Anadolu Efes Türkiye Genel Müdürlüğünü ise Tugay Keskin devraldı.
Anadolu Grubu bünyesinde 26 yıldır artan sorumluluklarla görev alan Burak Başarır, 20 ülkede 90 tesisi ve 100 bine varan çalışanı ile faaliyet gösteren Grubun İcra Başkanı oldu.
Türkiye’nin sevilen piliç eti markalarından Lezita’da satış operasyon planlama müdürü olarak görev yapan Ersan Koçer, Lezita Satış Direktörü görevine getirildi. Koçer yeni görevine 1 Nisan 2024 tarihi itibariyle başladı.
Uzun yıllardır gıda kategorisinde çeşitli markalara liderlik eden İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaya başladı.
Metro Türkiye’de üst düzey atama gerçekleşti. Metro Grup bünyesinde 27 yıldır çeşitli görevler üstlenen David Antunes, Metro Türkiye’nin yeni CEO’su olarak atandı. Daha önce Portekiz’de CEO olarak görev yapmakta olan David Antunes, Türkiye’deki yeni görevine 1 Mayıs itibarıyla başladı. Antunes, Metro Türkiye’nin istikrarlı büyümesine, Türk gastronomisine ve sürdürülebilir geleceğe yatırımlarına liderlik edecek.
Dünyada 100 yılı aşkın, Türkiye’de ise 40 yıla yakın süredir mümkün olan en fazla sayıda insana gıda yoluyla sağlık ulaştırma misyonuyla yaşamın her evresinde tüketicileriyle buluşan Danone, üst düzey bir atamaya imza attı. Verda Duysak, Nisan 2024 itibariyle Danone Türkiye’nin faaliyet gösterdiği 3 farklı kategoride, 20’ye yakın yerli ve global markadan sorumlu yürütme kurulu üyesi ve CMO’su oldu.
Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini HD İskender, Pidem ve Makarnam markalarıyla misafirleriyle buluşturan Türkiye’nin önemli yerli restoran zincirlerinden HD Holding’in Pazarlama Şefi - Chief Marketing Officer (CMO) görevine Nejat Çifçi atandı.