Balparmak, geçtiğimiz günlerde bir’ ilk’e daha imza attı. Tüketiciler, bundan böyle, satın aldıkları balın hangi rakımlardan derlendiğini ambalajlar üzerinde görebilecekler.
Sürdürülebilirlik Akademisi ve Türkiye Gıda Sanayi İşverenleri Sendikası–TÜGİS’in öncülüğünde düzenlenen Sürdürülebilir Gıda Konferansı, bu yıl da gıda sektörünün önde gelen isimleri ve otoritelerini bir araya getirdi.
Uluslararası İstanbul Çay Festivali 5-6 Mayıs’ta İstanbul Bilgi Üniversitesi santralistanbul Kampüsü’nde gerçekleştirilecek.
Balparmak tarafından 40. kuruluş yıldönümü nedeniyle “Dünyaya faydalı 40 yıl” mottosuyla online bir basın buluşması düzenlendi. 40. yıla özel çekilen Dünyaya Fayda Sağlayanlar adını taşıyan filmlerinin de gösterildiği toplantıda konuşan Altıparmak Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, kuruldukları günden bu yana tüketicilere doğal ve sağlıklı balı ulaştırmak için gerçekleştirdikleri meşakkatli ve muazzam yolculuğu anlattı.
Balparmak bu yıl 15’incisi gerçekleştirilen Felis Ödülleri’nde üç ödülün sahibi oldu. Bu yıl 40. yılı kutlayan Balparmak, Arıcılık Akademisi ile Felis’e layık görülürken,yarışmanın PR bölümünde Arıcılık Akademisi ve Arılar Varsa Yarınlar Var projesiyle iki başarı ödülü aldı.
"Covid-19 Pandemisi Döneminde Gıda Sanayinin Durumu: Sorunlar ve Yeni Çözüm Önerileri" webinarında, Covid-19 salgınının Türkiye’de gıda sektörüne ve endüstrisine etkileri konuşuldu.
Bu yıl 40’ıncı kuruluş yıldönümünü kutlayan Balparmak’ta üst düzey bir atama gerçekleşti. Balparmak’ın genel müdürlük koltuğuna Onur Özyurt oturdu.
Millî Eğitim Bakanlığı, Balparmak ve TEMA Vakfı iş birliğinde arıların, ekosisteme ve yaşamın sürdürülebilirliğine katkıları konusunda kamuoyunda farkındalık yaratma hedefiyle 2019 yılında hayata geçirilen “Arılar Varsa Yarınlar Var” projesinin ilkokul düzeyindeki eğitimleri salgın nedeniyle 2020-2021 eğitim öğretim yılında çevrim içi ortama taşındı.
Balparmak’ın 40 yıllık uzmanlığıyla , doğanın mucizesi olarak tanımlanan arı ürünleri ve doğal şifalı bitkileri buluşturduğu Apitera serisi , yeni yılda iki yeni takviye edici gıda ürünü ApiteraDox ve ApiteraGest ile büyümeye devam ediyor.
3 yıldır üstü üste bal sektöründe ihracat şampiyonu olan Balparmak’ın Genel Müdürü Onur Özyurt, “Yeni dönemde hedefimiz, bal ihracatımıza ek olarak Apitera markamızla propolis ve propolis katkılı fonksiyonel ürünlerimizle Kuzey Amerika ve Uzak Asya’da yeni pazarlara girmek” dedi.