Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: balparmak

Balparmak’a kadın tüketicilerden ödül



Kurulduğu günden bu yana bal ve arı ürünlerini en doğal ve sağlıklı haliyle sofralara taşımayı hedefleyen Balparmak, Arıcılık Akademisi projesiyle Kadın Dostu Markalar Platformu tarafından düzenlenen “Kadın Dostu Markalar 2021 Tüketici Özel Ödülü’nün sahibi oldu.

İstanbul’a 30 yeni arıcı kazandırdılar



Balparmak ve İstanbul İli Arı Yetiştiricileri Birliği iş birliği çerçevesinde hayata geçirilen “Sürdürülebilir Arıcılık, Katma Değerli ve Verimli Arı ürünleri Üretim Projesi” ile İstanbul’a yeni arıcılar kazandırıldı. Balparmak Kampüsü’nde ve Birliğin Aydos’taki arılığında teorik ve uygulamalı arı sütü eğitimine katılan 8’i kadın olmak üzere toplam 30 arıcı sertifikalarını teslim aldı.
 

Online apiterapi eğitimi başlıyor



Balparmak, AlchemLife ve Yeditepe Üniversitesi iş birliğiyle 19-20 Haziran tarihlerinde sağlık profesyonelleri için “Online Sertifikalı Bilimsel Apiterapi” eğitimini düzenliyor.
 

Apitera reklam filmlerine Kristal Elma’da 8 ödül



Balparmak’ın iyi yaşamı destekleyen arı ürünleri markası Apitera için çekilen ve kovan içindeki yaşamı gözler önüne seren reklam filmleri, Kristal Elma Yarışması’nda 8 ödüle birden layık görüldü.
 

Toplumun yüzde 89’u gıdaların nerede ve nasıl üretildiğini bilmek istiyor



Sürdürülebilir Gıda Platformu (SGP), Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek, gıdada şeffaflık ve izlenebilirlik farkındalığını ölçümleyen, “Türkiye Gıdada Şeffaflık ve İzlenebilirlik Tüketici Araştırması” sonuçlarını açıkladı. Ipsos Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen araştırma çarpıcı veriler ortaya koyuyor. Araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’de tüketicilerin yüzde 72’si izlenebilirlik kavramını duymadığını belirtiyor. Toplumun yüzde 89 gibi büyük bir çoğunluğu ürünlerin nerede, ne şekilde üretildiğini ve ürünün hangi hammaddelerden üretildiğini bilmek istediğini ifade ederken, yüzde 83’i izlenebilirliği sağlayan markaların ürünlerine daha çok güveneceğini belirtiyor.
 

Yıldız Teknik Üniversitesi öğrencilerinden Balparmak’a 2 ödül



Balparmak, Gıdanın Yıldızları Ödülleri’nde 40 bini aşkın Yıldız Teknik Üniversitesi öğrencisinin oylarıyla bal ve gıda takviyesi kategorilerinde 2 ayrı ödülün sahibi oldu.
 

Balparmak’dan konteyner seferberliğine destek



Türkiye’yi derinden etkileyen depremin hemen ardından yaptığı ayni ve nakdi yardımlarla bölgeye destek sağlayan Balparmak, depremden etkilenen bölgelere konteyner kentler kurulması için başlatılan seferberliğe de katıldı.
 

Balparmak’ın yeni CMO’su Ahmet Yağlıcıoğlu oldu



Arı ürünleri sektörünün önde gelen markalarından Balparmak, yeni dönüşüm stratejisi ve yurt dışı büyüme planları çerçevesinde önemli bir atamayla yönetim kadrosuna yeni bir ismi daha kattı. Balparmak’ın yeni CMO’su Ahmet Yağlıcıoğlu oldu. Balparmak’ın tüm pazarlama faaliyetlerinden sorumlu olacak Yağlıcıoğlu görevine 1 Mart tarihi itibarıyla başladı.

Özen Altıparmak: ‘Tüketici doğal bal yesin’ diye Ar-Ge Merkezimizi herkese açmaya hazırız



Son dönemde balda tağşiş göstergesi olan esmer pirinç şurubunun tespiti, ihracatın önünde engel oluşturan C4 Şeker Oranı Metodu’nun çam balına özel olarak geliştirilmesi gibi önemli çalışmalara imzasını atan Balparmak, tüketicilerin doğal bala ulaşması için çağrıda bulundu. 

Dünyada tarımsal üretimin üçte biri arılar sayesinde gerçekleşiyor



Balparmak, arıların yarınları için Dünya Arı Günü’nü sahiplenerek arıların dünyamıza katkıları konusunda farkındalık yaratmaya devam ediyor. Arıların, doğanın sunduğu biyolojik çeşitliliğin ve sürekliliğin mimarlarından biri olduğunun altını çizen Balparmak Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, “Çiçekli bitkilerin ve ağaçların %80’i arıların taşıdığı polenler sayesinde çoğalıyor. Dünya tarımsal üretiminin en az üçte biri, arıların tozlaşma işlemi gerçekleştirmesi sayesinde elde ediliyor” dedi.