Belçika’nın dünyaca ünlü markası La Lorraine Manisa’da gerçekleştirdiği 100 milyon TL yatırımla Türkiye’nin unlu mamul, pasta ve fırıncılık alanındaki alışkanlıklarına yeni bir anlayış getirecek.
“Bi’ dene bence!” sloganıyla öne çıkan filmlerde Birsel, 0 Belçika çikolatasıyla kaplı Golf Bravo dondurmaları hakkındaki görüşlerini tüketiciyle paylaşıyor.
Duru Bulgur’un seçkin ürünlerinden Başbaşı Bulgur, lezzetiyle de tescillendi.
Belçika’nın dünyaca ünlü markalarından La Lorraine, 2018 yılı için 20 milyon Euro daha yatırım yapma kararı aldı.
Türkiye'den yılın ocak-nisan döneminde yapılan çay ihracatı yüzde 39 artarak 11 milyon 365 bin 591 dolara ulaştı.