Etiketler: büyüme
PepsiCo, ikinci çeyrekte net gelirini yüzde 20,5 artırdı
2021’in ikinci çeyreği ile ilgili finansal sonuçlarını açıklayan PepsiCo, net gelirini önceki yılın ikinci çeyreğine göre yüzde 20,5 oranında artırırken, yüzde 12,8 oranında organik büyüme sağladı.
Vita 3 yılda 3 kat büyüme hedefliyor
Bitkisel yağ sektörünün Türkiye’deki öncü markalarından Vita, gelecek dönem büyüme hedeflerini paylaştı. Kısa süre önce Vita Tereyağı Lezzeti ve Vita Kova gurubu ürünlerini pazara sunan Vita, pazar payını büyüterek 3 yıl içinde 3 kat büyümeyi hedefliyor. Şirket yenilenen yüzüyle ihracat pazarlarını da genişleterek 75 ülkeye ulaşacak.
Hazır yemek sektörü dünyada 700 milyar dolara ulaştı
Türkiye’de günümüzde hızla ivme kazanarak gelişme gösteren hazır yemek sektörü, gıda sektörünün en önemli alanlarının başında geliyor. Bu anlamda da ekonomi ve istihdamda öncü sektörler arasında yer alıyor. Özellikle de son zamanlarda artan ev dışı yeme-içme alışkanlıkları ve pek çok faklı alandaki kurumların hizmet talebi üzerine sektörün önemi giderek arttı. Dünyada sektörün toplam büyüklüğü 700 milyar dolara ulaştı.
Little Caesars Türkiye’den 2021'de yüzde 45’lik büyüme
Dünya çapındaki 145 milyar dolarlık pizza endüstrisinin önemli pizza zincirlerinden biri olan Little Caesars’ın Türkiye operasyonu, yılı yüzde 45 büyümeyle tamamlıyor. Çelebi Gıda A.Ş. ve Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru bu büyümenin altında yatan en önemli iki nedenin, rekabetin aksine restoranda günlük hamur üretimine dönmeleri ve 2015 yılında başlattıkları dijital dönüşüm olduğunu söyledi. Arıduru, “Tazeliğin verdiği lezzet artışı ve teknoloji sayesinde tercih edilme oranımız yüzde 45 arttı” dedi.
Dardanel, Yunan deniz ürünleri üreticisi Kallimanis’i satın aldı
Dimes 2023'te ihracatta iki kat büyüme hedefliyor
Türkiye’nin önde gelen içecek markalarından Dimes, 100’den fazla ülkeyi kapsayan ihracat pazarlarında stratejik yönetimle istikrarlı agresif büyümesini sürdürmeyi hedefliyor. 2022 yılı ihracatı, bir yıl öncesine oranla yüzde 110 büyümeyle 170 milyon TRY düzeyinde gerçekleşen Dimes, 2023 yılında yine iki kat büyüme parolasıyla ve 350 milyon TRY ihracat hedefiyle hareket ediyor.
‘Tek fiyatlı dijital kahve noktası’ Coffy, yıl sonuna kadar 100’den fazla şube açacak
Pizza Restoranları A.Ş.’nin 25 yıllık deneyimini arkasına alarak ‘Tek Fiyatlı Kahve Noktası’ konseptiyle 2019 yılında kurulan Coffy; büyümeye devam ediyor. İstanbul, Ankara, Bursa, Antalya, İzmir ve Sakarya’da faaliyet gösteren marka yıl sonuna kadar 100’den fazla yeni şube açmayı ve yaklaşık 900 kişiye istihdam sağlamayı hedefliyor.
PepsiCo büyümesini 2022’de de sürdürdü
Dünyanın önde gelen yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo, 2022 yılına ait dördüncü çeyrek ve yıl sonu finansal sonuçlarını açıkladı. Yapılan açıklamaya göre şirket, yılın son çeyreğinde yüzde 14.6’lık organik gelir artışı, işletme karında ise yüzde 10’luk büyüme elde etti.
Little Caesars’ın hedefi yıl sonuna kadar 15 yeni şube
27 ülkedeki binlerce restoranı ve şubesiyle faaliyet gösteren dünyanın önde gelen pizza zincirinden Little Caesars, Türkiye’de büyümesini sürdürüyor. 2023’ün ilk üç ayında üç şube daha açan Little Caesars Türkiye, 115 şubeye ulaştı. Şirket, 2023 yılı sonuna kadar toplamda 15 şube açılışı gerçekleştirmeyi hedefliyor.