ŞOK marketlere bu yıl 400 yeni mağaza daha eklenecğini belirten Yıldız Holding Başkan Yardımcısı Ali Ülker, “Satın almalarla da büyüyebiliriz. Ancak gündemimizde Carrefoursa veya Migros yok” dedi.
Migros ve Carrefoursa, kurdaki düşüşe işaret ederek indirimlere başladıklarını açıkladı. İki şirketin de indirim için tedarikçilere işaret etmesi dikkat çekti.
CarrefourSA, Türkiye’nin dört bir yanından kadın üreticileri ve girişimcileri bir araya getiren Shopsa ile iş birliğine imza attı. Bu kapsamda yüzlerce kadın girişimcinin ürünleri CarrefourSA Anadolu Hisarı Gurme mağazasında müşterileriyle buluşuyor.
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Perakende Komitesi Başkanı Yavuz Altun, "Enflasyondaki bu düşüşe paralel olarak perakende fiyatlar da düşecek. Komite Başkanı olarak, zincir marketlerle görüştüm, hepsi fiyatlarda indirime gideceğini teyit etti" dedi. İlk açıklama yapan ŞOK marketler ocak ayı boyunca 1000 üründe fiyatlarını sabitlediğini duyurmuştu. Ardından Migros indirim ve fiyat sabitleme açıklarken, CarrefourSa da indirim kararını açıklamıştı. Happy Center da indirime gittiklerini duyurdu.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, CarrefourSA Mutfak’la organize gıda perakende sektöründe online yemek siparişi hizmetine başladı. 2017 yılından bu yana Lezzet Arası restoranlarıyla müşterilerine market fiyatına gastronomik özgürlük sunan CarrefourSA, yeni yatırımı CarrefourSA Mutfak’ın bünyesinde yer alan 10 farklı markayla bulut mutfak konseptinde paket servis hizmeti veriyor.
Deprem bölgesindeki üreticiye ses olmak ve üreticilerin pazara erişimini desteklemek amacıyla Güvenilir Ürün Platformu tarafından hayata geçirilen Üreten Yöre Üreten Türkiye projesinin ikinci buluşması Adıyaman’da gerçekleştirildi. Adıyaman Ticaret ve Sanayi Odası ve Sosyal Zincir iş birliğiyle düzenlenen buluşmada, yerel üreticilere Türkiye’nin önde gelen satış kanallarıyla buluşma imkanı sağlandı.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, küçük esnafın güçlenmesine yönelik bayilik sistemiyle önemli bir kilometre taşına ulaştı. 500’üncü bayisi İstanbul’da açılan CarrefourSA, girişimcilerle büyümeyi sürdürken, Türkiye'nin farklı illerinde 'Yeni Nesil Market' anlayışını yaygınlaştırmayı hedefliyor.