Türkiye’nin hızlı ticaret platformlarından Yemeksepeti, CMO / Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevine Okan Erol’un getirildiğini duyurdu. 2012 yılından bu yana Yemeksepeti’nde görev alan ve başarılı çalışmalara liderlik eden Erol, bugün itibariyle yeni görevine başladı.
Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Son iki yıldır Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüten Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atandı. Kabakçı, Ülker markasının yanı sıra Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak. Ülker bünyesinde 18 yıldır önemli başarılara imza atan ve son 3 yıldır Ülker CMO’su olarak görev yapan Aslı Özen Turhan ise pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu CMO’su olarak görev yapacak.
Arı ürünleri sektörünün önde gelen markalarından Balparmak, yeni dönüşüm stratejisi ve yurt dışı büyüme planları çerçevesinde önemli bir atamayla yönetim kadrosuna yeni bir ismi daha kattı. Balparmak’ın yeni CMO’su Ahmet Yağlıcıoğlu oldu. Balparmak’ın tüm pazarlama faaliyetlerinden sorumlu olacak Yağlıcıoğlu görevine 1 Mart tarihi itibarıyla başladı.
Küresel gıda devlerinden Barilla Grubu, Ilaria Lodigiani'nin CMO (Chief Marketing Officer) olarak atandığını duyurdu. Sektörde 20 yıldan fazla deneyime sahip olan Lodigiani, daha önce Barilla Markasından Sorumlu Pazarlama Başkan Yardımcısı olarak görev yapıyordu. Lodigiani, yeni sorumluluğu kapsamında veri odaklı bir dünyada pazarlama stratejilerine ve iş geliştirmeye liderlik edecek.