Etiketler: coca-cola
Coca Cola İçecek net satışlarını yüzde 20 artırdı
Coca-Cola İçecek, 2012 yılın ilk dokuz ayında konsolide satış hacmini yüzde 9, konsolide net satışlarını yüzde 20, FAVÖK'ü ise yüzde 42 artırdığını açıkladı.
Yazın en çok dondurma seviyoruz
"Summer Hits 2016: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasına göre, yazın en sevilen markası Algida (%32) olurken, bu markayı sırasıyla Coco Cola (%20) ve Ülker (%7) takip ediyor.
Ambalaj tasarımının suyun algısına etkisi
Yrd. Doç. Dr. A. Can Özcan
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Endüstriyel Tasarım Bölümü
Coca Cola’dan su geri kazanımında büyük başarı
71 ülkede 248 toplumsal su projesi yürüten Coca-Cola, ürünlerinde ve üretim süreçlerinde kullandığı 300 milyar litre suya karşın 337 milyar litre suyu geri kazandırdı.
Coca-Cola, yeni global marka platformu “Gerçek Mucize’yi” tanıttı
Coca-Cola Yeni Global Marka Platformu Gerçek Mucize ile birlikte, ikonik Coca-Cola logosunu yeni bakış açısıyla yorumlayan “Sarılma” logosunun da tanıtımını gerçekleştirdi. Yeni global marka platformu, “Birbirimize Bir Coca-Cola Kadar Yakınız” adlı kampanyayla başlayacak. Yeni kampanya, insanları birleştiren mucizevi anların, ayıranlardan daha büyük olduğu inancını vurguluyor.
Kolaya zam geldi, 2.5 litre 40 TL oldu
Tekel Bayileri Yardımlaşma Derneği Başkanı (TBYD) Başkanı Erol Dündar, Temmuz ayının ilk haftası itibariyle kolaya yüzde 20 zam geleceğini duyurdu.