Balık uzmanı Dardanel, dünyada bir ilki gerçekleştirerek acılı ton balığı konservesini tat avcılarının beğenisine sundu.
2015 yılında Türkiye’de konserve ton balığı pazarının değeri 278 milyon TL, 11.458 ton olarak gerçekleşti. 2014 yılına göre ciro %27 büyüdü.
Ulusal ve uluslararası birçok markada yöneticilik yapan Gökçe Orhan, Operasyonlardan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) olarak Dardanel ailesine katıldı.
Dardenia, fine fast-food kategorisindeki yenilikçi anlayışıyla alanında yetkin, hizmet anlayışı gelişmiş, başarılı çalışanlar yetiştirmek amacıyla Dardenia Akademi’yi kurdu. Sektördeki nitelikli personel eksikliğini karşılamak ve çalışan gelişiminin sürekliliğini sağlamak üzere kurulan akademide teori ve uygulamalı eğitimler yer alacak.
2020 yılı değerlendirmelerini ve 2021 beklentilerini paylaşan Dardanel İcra Kurulu Başkanı Mehmet Önen, 2021'in yatırım ve büyüme stratejileri açısından önemli bir yıl olacağını belirterek, "Orta vadede yurt dışından marka satın almak ve böylece ihracat gücümüzü daha da artırmak öncelikli hedeflerimiz arasında. Bu vizyon doğrultusunda yurt dışı satın alma fırsatlarını değerlendirmeyi sürdürüyoruz" dedi.
Borsa İstanbul tarafından yapılan son ölçümlere göre, Dardanel paylarının 1 Mayıs 2022 itibariyle BİST 50 Endeksi’ne dahil edilmesine karar verildi.
Dardanel, yeni lezzetlerle zenginleştirdiği Dardanel dondurulmuş ve soğutulmuş deniz ürünlerini tanıttı. Denizden gelen doğal tatların ve pane lezzetlerin yer aldığı dondurulmuş deniz ürünlerine 2 yeni ürün daha ekleyen Dardanel, Norveç haşlanmış karidesi ve somon filetoyu tüketicilerin beğenisine sunmaya hazırlanıyor.
Dardanel 2022 yılı faaliyet sonuçlarını açıkladı. Şirket bir önceki yıla göre; net satışlarını 1,1 milyar TL’den 2,8 milyar TL’ye (4 artış), dönem kârını 22,6 milyon TL zarardan 75,1 milyon TL kâra (%432 artış), aktif toplamını 1,4 milyar TL’den 3,5 milyar TL’ye (0 artış) ve özkaynak toplamını 872 milyon TL’den 1,944 milyar TL’ye (2 artış) yükseltti.