Üç kuşaktan binlerce çiftçinin emeği ile süren “Domates Yolculuğu”nda geçtiğimiz yıl sektörde bir ilke imza atarak Domatesin Önderleri Projesi’ni hayata geçiren Tat Gıda, proje kapsamında özellikle tarımda dijitalleşmeye yatırım yapmaya devam ediyor
Koronavirüs (Covid-19) salgını tüm dünyada tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını değiştirmeye devam ediyor. Daha az harcamaya başlayan tüketiciler market ziyareti sayısını azaltırken sepetleri büyüttü. Geçmişte ihtiyaçlarına hızlıca ulaşıp tek seferde tüketmeyi tercih eden Z kuşağı ise şimdiye kadar pek bilmediği ‘stoklama davranışını’ ilk defa deneyim etmeye başladı.
Kahve Dünyası mobil uygulamasını kullanan misafirlerine, Hazır Al özelliği ile siparişlerini önceden vererek dilediği zaman hiç sıra beklemeden teslim alabilme kolaylığı sunuyor.
Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli, tüm Tarımsal ve Hayvansal kayıtların ve işlemlerin tek bir platformda toplandığı E-Tarım portalının tanıtım toplantısına katıldı. Dijital teknolojinin hayatın her yerinde olduğu belirten Bakan Pakdemirli, tarım ve ormanın da bu dijital hamle içerisinde, güçlü bir alt yapıyla yerini aldığını ifade etti ve Bakanlığının dijital çalışmalarını paylaştı.
Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ülker, “Yeni dünya düzeni bambaşka çalışma modelleri gerektiriyor. Konvansiyonel şirketlerin de hızla kendisini değişen dünyaya adapte etmesi ve dijitale geçmesi gerekiyor. Bu konunun Yıldız Holding'le ilgili en güzel tarafı ise bu ihtiyacı çalışanlarımızın da hissediyor, ihtiyaca yönelik konuları kendileri projelendiriyor ve çalışmaları ilerletiyor olması” dedi.
Deloitte tarafından gerçekleştirilen 2021 Küresel Pazarlama Trendleri anketine göre, şirketlerin yüzde 70’inden fazlası, müşterilerle kurdukları bağları dijital çözümlerle güçlendiriyor. Araştırma, şirketlerin yüzde 63’ünün salgın sonrasında teknolojiyi daha sık kullanmayı planladığını gösteriyor.
Yemeksepeti son bir buçuk senede dijitalleştirdiği restoranların performanslarını inceleyerek restoranlara sağladığı desteği ortaya koydu. Yemeksepeti’nin desteğiyle son bir buçuk senede dijitalleşen 45 bin restoran toplamda 9 milyon tekil kullanıcıdan sipariş aldı.
Dünya genelinde gıda üreticileri için değişmeyen öncelik açıktır: "Gıda güvenliği pazarlık konusu değildir." Tüketicileri mikrobiyolojik ve fiziksel kontaminasyonlardan korumak, sektörün her oyuncusunun titiz bir yaklaşım sergilemesini gerektirir. Bu tablo değiştikçe, hükümetler ve üreticilerden perakendecilere ve süpermarketlere kadar çeşitli paydaşların talepleri de değişmektedir.