2016 yılında toplamda 400 milyon TL olarak gerçekleşen cirosunu 2017 sonunda 445 milyon TL düzeyine çıkarmaya odaklanan Dimes, meyve suyunda iç pazardaki büyüme hedefini ise olarak belirledi.
Dimes, dünyanın en büyük gıda ve içecek fuarı Anuga 2017’de soğuk kahve markası Obsesso’yu uluslararası pazara ilk kez tanıttı.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca daha önce yapılan Okul Sütü ihalesinin, tekliflerin yaklaşık maliyetin üzerinde kalması nedeniyle iptal edilmesinin ardından yeni ihale tarihi 28 Kasım olarak belirlendi.
"Covid-19 Pandemisi Döneminde Gıda Sanayinin Durumu: Sorunlar ve Yeni Çözüm Önerileri" webinarında, Covid-19 salgınının Türkiye’de gıda sektörüne ve endüstrisine etkileri konuşuldu.
İçecek şirketi vizyonu ve kategori genişletme stratejisi kapsamında organizasyonel yapısında da dokunuşlar gerçekleştiren Dimes’te, stratejileri doğrultusunda iki eş düzey Pazarlama Müdürü ataması gerçekleştirildi. Dimes bünyesinden iki kadın yönetici, Burcu Karadayı Gülşen ve Merve Keten, tüketici odaklı, kategori bazlı eş düzey görevlendirme ile Pazarlama Müdürü görevine getirildi.
Meyve Suyu Endüstrisi Derneği’nin (MEYED) geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen genel kurulunda, DİMES Genel Müdürü Ozan Diren MEYED Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.
Covid-19 pandemisinin olumsuz etkilerinin yaşandığı 2020 yılında 100’den fazla ülkeye 62 milyon liralık ihracat gerçekleştiren Dimes, bu yıl sonu ihracat hedefini 100 milyon lira olarak belirledi.
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy'un eşi Pervin Ersoy’un, kişisel instagram hesabından Dimes meyve suyunun kutusundan çıktığını iddia ettiği yabancı maddeyi paylaşmasıyla başlayan tartışmalara Dimes yazılı bir basın açıklamasıyla cevap verdi.