Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: dondurma

Yazın en çok dondurma seviyoruz



"Summer Hits 2016: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasına göre, yazın en sevilen markası Algida (%32) olurken, bu markayı sırasıyla Coco Cola (%20) ve Ülker (%7) takip ediyor.
 

Maysa yenilikçi reçeteleriyle kalite ve maliyet avantajı sağlıyor



Maysa Gıda Genel Müdürü Nurdan Baloğlu, geliştirdikleri inovatif ürünlerle başta süt ürünleri sanayi olmak üzere pek çok sektöre güçlü alternatif çözümler sunduklarını belirtiyor. 

Alaçatı Muhallebicisi’nden genç girişimcilere eğitim desteği



Alaçatı Muhallebicisi yeme-içme sektöründe iş yapmak isteyen 20 genç girişimciye 160 saatlik uygulamalı eğitim vermeyi hedefliyor. 
 

Kahvaltıda dondurma zekayı açıyor



Japon bilim insanı Yoşihiko Koga kahvaltıda dondurma yemenin kişinin zihinsel performansını ve dikkatini artırdığını öne sürdü. Beslenme uzmanları ise henüz tamamlanmayan araştırma hakkında şüphelerini dile getirdi.
 

Aromsa’dan sütlü ürünlere yeni reçeteler



Aromsa A.Ş. AR-GE Mühendisi Aslı Kocakuşakoğlu, süt ve süt ürünlerinde yaptıkları yeni inovasyonları ve 2017’nin trendlerini dergimize anlattı. 
 

Gülse Birsel’in tercihi Belçika Çikolatalı Golf Bravo


Yayın: 06-07-2017
Kategori: Rafa Çıkanlar

“Bi’ dene bence!” sloganıyla öne çıkan filmlerde Birsel, 0 Belçika çikolatasıyla kaplı Golf Bravo dondurmaları hakkındaki görüşlerini tüketiciyle paylaşıyor.
 

Sıcak günlerin serinleten lezzeti: Dondurma



Aslı Kocakuşakoğlu
Aromsa.A.Ş. Süt ve Sütlü Ürünler AR-GE Şefi
 

MADO’dan 2023 yılında 1000 şube hedefi



Geleneksel Maraş dondurmasının en önemli temsilcilerinden Mado, yurt içi ve yurt dışındaki mağaza sayısını 1000’e çıkarmayı planlıyor. 
 

Kahve Dünyası dondurma üretimini ikiye katlayacak



Yıllık 750 ton dondurma üretim kapasitesine sahip Kahve Dünyası, bu kategorideki üretimini iki katına çıkarmayı hedefliyor.
 

Süt ve süt ürünlerinde trendler



Dilek Altay
Aromsa Teknik Satış Müdürü