"Summer Hits 2016: Yazın Sevilen Markaları” araştırmasına göre, yazın en sevilen markası Algida (%32) olurken, bu markayı sırasıyla Coco Cola (%20) ve Ülker (%7) takip ediyor.
Maysa Gıda Genel Müdürü Nurdan Baloğlu, geliştirdikleri inovatif ürünlerle başta süt ürünleri sanayi olmak üzere pek çok sektöre güçlü alternatif çözümler sunduklarını belirtiyor.
Alaçatı Muhallebicisi yeme-içme sektöründe iş yapmak isteyen 20 genç girişimciye 160 saatlik uygulamalı eğitim vermeyi hedefliyor.
Japon bilim insanı Yoşihiko Koga kahvaltıda dondurma yemenin kişinin zihinsel performansını ve dikkatini artırdığını öne sürdü. Beslenme uzmanları ise henüz tamamlanmayan araştırma hakkında şüphelerini dile getirdi.
Aromsa A.Ş. AR-GE Mühendisi Aslı Kocakuşakoğlu, süt ve süt ürünlerinde yaptıkları yeni inovasyonları ve 2017’nin trendlerini dergimize anlattı.
“Bi’ dene bence!” sloganıyla öne çıkan filmlerde Birsel, 0 Belçika çikolatasıyla kaplı Golf Bravo dondurmaları hakkındaki görüşlerini tüketiciyle paylaşıyor.
Aslı Kocakuşakoğlu
Aromsa.A.Ş. Süt ve Sütlü Ürünler AR-GE Şefi
Geleneksel Maraş dondurmasının en önemli temsilcilerinden Mado, yurt içi ve yurt dışındaki mağaza sayısını 1000’e çıkarmayı planlıyor.
Yıllık 750 ton dondurma üretim kapasitesine sahip Kahve Dünyası, bu kategorideki üretimini iki katına çıkarmayı hedefliyor.
Dilek Altay
Aromsa Teknik Satış Müdürü