Algida, Ford Otosan ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle yüzde yüz elektrikli Ford E-Transit araçları, dağıtım ağına katarak bir ilke imza attı. Araçların teslim töreni, Rahmi Koç Müzesi’nde Unilever Türkiye, Algida ve Ford Otosan yetkililerinin katılımıyla gerçekleşti.
Dünyanın önde gelen hızlı tüketim şirketlerinden ve dondurma üreticilerinden biri olan Unilever, küresel dondurma iş grubunda çok hızlı büyüme beklenen önemli pazarlarından Güney Asya’yı da halihazırda Orta Doğu ve Türkiye Dondurma Genel Müdürlüğü görevini yürüten Toloy Tanrıdağlı’ya bağladı. Böylece, Unilever Dondurma Global yönetim kurulunda Türkiye’den atanan liderler iki coğrafi iş birimine liderlik edecekler.
Dünyanın önde gelen hızlı tüketim şirketlerinden olan Unilever, küresel dondurma pazarındaki en büyük iş birimine liderlik edecek yeni ismi Türkiye’den seçti. Unilever Orta Doğu & Türkiye Kişisel Bakım Genel Müdürü ve Unilever Türkiye Ülke Başkanı Mustafa Seçkin, Unilever Avrupa, Birleşik Krallık, İrlanda, Avustralya ve Yeni Zelanda Dondurma Genel Müdürü olarak görev yapacak.
Alanında dünyanın ve Avrasya'nın önde gelen organizasyonlarından biri olan IBAKTECH Fuarı, 24-27 Nisan tarihleri arasında unlu mamul endüstrisi, çikolata- dondurma- tatlı üreticileri ve HORECA sektörü profesyonellerini 14. kez bir araya getirecek. Önceki yıllarda Avrupa, Afrika ve Orta Doğu bölgelerinden gelen 80 binden fazla profesyonel ziyaretçiyi ağırlayan IBAKTECH, katılımcılarına yeni pazarlara ulaşma fırsatları sunarken, sektör profesyonellerinin yatırım kararlarında önemli bir rol oynamayı hedefliyor.
Alanında dünyanın ve Avrasya bölgesinin önde gelen fuarlarından biri olarak kabul edilen uluslararası IBAKTECH Fuarı, 24-27 Nisan tarihleri arasında unlu mamül endüstrisi, çikolata- dondurma- tatlı üreticileri ve HORECA sektörü profesyonellerini 14. kez bir araya getirecek. Gıda Teknolojisi Dergisi, önceki senelerde olduğu gibi bu önemli fuara stant alanıyla katılım sağlayacak.
TMMOB Gıda Mühendisleri Odası İstanbul Şubesi, hava sıcaklıkların artmasıyla birlikte vatandaşları dondurma alırken ve tüketirken gıda güvenliği risklerine karşı uyarıda bulundu.
Magnum'un küresel marka etkileşimi ve dijital lideri olarak görev yaptığı geçtiğimiz 7 yıl boyunca markanın vizyonunu ve planlarını şekillendirmede önemli rol oynayan “Dondurma Kadın” Tuğçe Aksoy, Magnum’da global marka direktörlüğüne atanan ilk Türk oldu.