Etiketler: etüder
Done Gıda 2013’te ev dışı tüketim pazarında büyüyecek
Zeytin, konserve, turşu ve sos grubundan oluşan ürün gamı, hammadde ve private lavel ürünleriyle ev dışı tüketim ve perakende sektörüne hizmet veren Done Gıda yeni yılda büyümeyi hedefliyor. Türkiye’de ev dışı tüketim pazarının her geçen yıl geliştiğini dile getiren firmanın sahibi Adem Kılınç, 2013’te ürün portföylerini %20 artırarak müşteri gruplarını daha çözüm odaklı hale getirmek istediklerini söyledi.
WorldFood İstanbul, gıda sektörünün küresel oyuncularını ağırlayacak
Kısa süre önce İstanbul Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği ile iş birliği anlaşmasına imza atan WorldFood İstanbul, ETÜDER ile de anlaşma sağlayarak fuarcılık alanındaki konumuna güç kattı.
ETÜDER Başkanı Melih Şahinöz: “Rekabet gücümüzü geliştirecek dikey tarımda uzmanlaşmalıyız”
Tarım ve gıdanın 2021 yılını değerlendiren ETÜDER Başkanı Melih Şahinöz ile İHBİR Başkanı Haluk Okutur, topraktan çatala ürünlerin izlenebilirliğinin yaratacağı değişime dikkat çekti
Süleyman Tarakçı: "Televizyon programları gastronomi sektörüne zarar veriyor"
Hazır yemek ve ev dışı tüketim sektörü paydaşları İstanbul Ticaret Borsası’nda bir araya geldi. Televizyonlardaki gastronomi programlarının sektöre yönelen gençlerde hayal kırıklığına yol açtığını ve yanlış bir algı oluşturduğunu söyleyen İSTİB Meclis Üyesi Süleyman Tarakçı, gastronomi sektörünün çatı örgütünün devlet tarafından oluşturulması gerektiğine de dikkat çekti.
Pandemi sonrası ev dışı tüketim sektöründen hızlı büyüme
Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Derneği (ETÜDER) Yönetim Kurulu Başkanı Melih Şahinöz, Türkiye'de ev dışı tüketim sektörünün 2022 yılındaki görünümünü Gıda Teknolojisi Dergisi için kaleme aldı.
* Bu yazı deprem felaketinden önce hazırlanmıştır.
Gıda sektörünün çatı kuruluşlarından WorldFood İstanbul için iş birliği
TİM Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri Sektör Kurulu ve bünyesinde bulunan tüm İhracatçı Birlikleri, Türkiye Gıda ve İçecek Sanayii Dernekleri Federasyonu (TGDF) ve Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Derneği (ETÜDER); WorldFood İstanbul Uluslararası Gıda Ürünleri Teknolojileri Fuarı’nın dünyada kendi alanındaki en etkin fuarlarından biri olması hedefiyle “Türkiye Gıda Platformu” adı altında güçlerini birleştirdi. Türkiye Gıda Platformu, Avrasya’nın en büyük sektör fuarı WorldFood İstanbul’un ziyaretçi, katılımcı, yabancı satın alma profesyoneli ve iş hacmi rakamlarında yeni rekorlara ulaşmasını hedefliyor.
31. WorldFood İstanbul Fuarı yarın başlıyor
Sektördeki son yenilikleri ve gıda trendlerini sergileme ve keşfetme imkanı sağlayan Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul, 6 – 9 Eylül 2023 tarihlerinde Tüyap Kongre ve Fuar Merkezi’nde düzenlenecek.
WorldFood İstanbul 31. yılında rekor rakamlara ulaştı
6 Eylül’de kapılarını açarak 31. yılında yeniden sektördeki son yenilikleri ve gıda trendlerini sergileme ve keşfetme imkanı sağlayan Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul, 9 Eylül 2023 tarihine kadar Tüyap Kongre ve Fuar Merkezi’nde misafirlerini ağırladı. 4 gün boyunca 161 ülkeden toplam 64 bin 146 ziyaretçi ve 38 ülkeden 1.117 katılımcı WorldFood İstanbul’da yer aldı.
Türkiye'de ev dışı tüketim sektörünün pazar büyüklüğü 15 milyar dolar
Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Derneği (ETÜDER) Yönetim Kurulu Başkanı Melih Şahinöz, 2023 yılında Türkiye'de ev dışı tüketim sektöründe yaşanan gelişmeleri Gıda Teknolojisi Dergisi'ne değerlendirdi.
* Bu yazı Gıda Teknolojisi Dergisi'nin Ocak - Şubat 2024 sayısında yayımlanmıştır.