Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: feast

Türkiye’de dondurulmuş gıda tüketimi pandemiyle birlikte %43 arttı



E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast’in Pazarlama Müdürü Tuğçe Işıksoy, Türkiye’de dondurulmuş gıda tüketimi pandemiyle birlikte %43 arttığını belirtti. Işıksoy tazelik, pratiklik, hijyenik şartlarda üretilmesi ve paketlenmiş olarak sunulması gibi faktörlerin dondurulmuş ürünlere talebi hızla artırdığına dikkat çekti. 
 

Feast, BRCGS Sertifikasyonu’nda üst üste 4. kez AA derecesi aldı



Gıda güvenliği ve sürdürülebilirliği konusunda standartlarını sürekli olarak güncelleyen E. Özgörkey Grup’un dondurulmuş gıda markası Feast, BRCGS Küresel Gıda Güvenliği Standardı sertifikasyon programında 4. kez üst üste AA derecesini almaya hak kazandı.