Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: fmcg

Türkiye'de hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023'te %81 büyüdü



Dünyanın önde gelen bilgi hizmetleri ve tüketici zekası şirketlerinden NielsenIQ, Türkiye'de sigara ve alkol hariç FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) pazarının 2023 yılında %81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini paylaştı. NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve EEMEA E-Ticaret Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan; FMCG'de büyümenin devamlılığı için omnichannel (çoklu kanal) ve çoklu okazyon deneyiminin önemine dikkat çekti, markaların ve perakendecilerin, tüketicilerin yeniden tanımlanan değerlerine uyum sağlamalarının ve dijital raf analitiğinde uzmanlaşarak omni/çoklu kanal deneyimine hakim olmalarının yakın gelecekte başarının anahtarı olduğunu belirtti.

Araştırma: Türkiye'de hızlı tüketim ürünleri pazarı cirosal olarak %75 büyüdü



Gerçekleştirdiği son araştırmanın sonuçlarını açıklayan global bilgi hizmetleri şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünleri (FMCG) pazarının yakın dönem gelişimiyle perakende ve alışverişçi trendlerinin yanı sıra yakın dönem hızlı tüketim ürünleri büyümesine boyut verecek iç görülerini paylaştı.