Karen Alguadiş- Kurumsal İletişim ve Reklam Sorumlusu, Aromsa
Geliştirdiği ürünlerle fırıncılık ve pastacılık sektörüne zengin çözümler sağlayan İREKS A.Ş., ekmek miksleri grubunda yer alan Bavyera tam buğday miksine yulaflı, mısırlı ve tohumlu olmak üzere 3 farklı çeşitte ürün ekledi. İreks’in profesyonel ekibi tarafından geliştirilen ürünler çok sayıda tüketiciye denetilerek beğenisini kazandı.
Belçika’nın dünyaca ünlü markası La Lorraine Manisa’da gerçekleştirdiği 100 milyon TL yatırımla Türkiye’nin unlu mamul, pasta ve fırıncılık alanındaki alışkanlıklarına yeni bir anlayış getirecek.
Lesaffre’ın sektördeki öncü markası Özmaya, yeni logosu ve ambalajıyla fırıncılara sunuldu.
Küresel unlu mamuller pazarının geleceği, sağlıklı ürünler ile damak tadı ve lezzeti öne çıkaran ürünler arasındaki dengede yatıyor.
Osman Gündüz, alanında dünyanın en prestijli yarışmalarından olan Bakery Masters’ta mücadele ederek Türkiye’nin gururu oldu. İlk kez Türkiye’den bir fırıncının katılma başarısı gösterdiği yarışmada dünyanın en iyi 6 fırıncısı arasında yer alan Osman Usta büyük gurur yaşattı
Belçika’nın dünyaca ünlü markalarından La Lorraine, 2018 yılı için 20 milyon Euro daha yatırım yapma kararı aldı.
Avrupa ve ABD’de sektörel trend araştırmaları her yılın başlarında ilgili sektör kuruluşları tarafından hazırlanıp yayımlanır. Unlu mamuller ve pastacılık alanlarını konu alan son analizleri de dosya konumuz kapsamında sizler için derledik. “British Baker”, “Mintel”, “The Bread Barometer” gibi kaynaklarda yer alan değerlendirmelere göre 2019, sebzeli ekmeklerin ve etnik lezzetlerin yılı olacak.