Edenred bilinen adıyla Ticket'in İPSOS araştırma şirketiyle gerçekleştirdiği Memnuniyet ve Motivasyon araştırması, Türk çalışanların geleceğe duydukları güven konusunda geçtiğimiz yıla göre daha iyimser olduğunu ortaya koydu.
Ipsos Tüketici Panelleri Direktörü Ceyhan Demiray, Türkiye’de çikolata ve şekerli ürünlerin tüketimiyle ilgili son verileri Gıda Teknolojisi’ne açıkladı.
Ipsos Tüketici Panelleri Direktörü Ceyhan Demiray ile Türkiye’de hanelerde meyve suyu ve meşrubat tüketimini ve satın alma davranışlarını konuştuk. Ipsos Hane Tüketim Paneli’nden elde ettikleri verileri paylaşan Demiray, 57 litre ile gazlı meşrubatların evlerde en çok tüketilen içecek türü olduğunu, meyve sularının ise ortalama bir hane tarafından yılda 16 litre tüketildiğini açıkladı.
Türkiye’nin önde gelen gıda şirketlerinden Ülker, Türkiye’nin Lovemark’ları 2021 Araştırması’nda “Atıştırmalık’’ kategorisinde birinci marka seçildi.
Sürdürülebilir Gıda Platformu (SGP), Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek, gıdada şeffaflık ve izlenebilirlik farkındalığını ölçümleyen, “Türkiye Gıdada Şeffaflık ve İzlenebilirlik Tüketici Araştırması” sonuçlarını açıkladı. Ipsos Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen araştırma çarpıcı veriler ortaya koyuyor. Araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’de tüketicilerin yüzde 72’si izlenebilirlik kavramını duymadığını belirtiyor. Toplumun yüzde 89 gibi büyük bir çoğunluğu ürünlerin nerede, ne şekilde üretildiğini ve ürünün hangi hammaddelerden üretildiğini bilmek istediğini ifade ederken, yüzde 83’i izlenebilirliği sağlayan markaların ürünlerine daha çok güveneceğini belirtiyor.
Banvit BRF’nin Ipsos Türkiye ile gerçekleştirdiği araştırmaya göre Türkiye’de mangal sefası yapanların en çok %37’lik oranla tavuk kanat ve %21’lik oranla tavuk pirzola, tavuk şarküteri grubunda ise her 10 kişiden 7’sinin sucuk tercih ettiğini ortaya koydu.
SuperFresh, MediaCat Dergisi’nin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, “Türkiye'nin Lovemark’ları 2024”araştırmasında, “dondurulmuş gıda” kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağı ile ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığının altını çizdi.