Geçtiğimiz yıl Lactalis tarafından satın alınan Ak Gıda, İçim ve Dolcia markalı ürünleri ve her geçen gün artan pazar payıyla markalı süt ürünleri pazarında paya sahip.
Süt ve süt ürünleri sektörünün önde gelen işletmelerinden Ak Gıda’nın tüketici markası İçim, yüksek D vitamini içeren yeni ürünü ‘İçim D Vitaminli Süt’ü tüketicilerle buluşturdu. İçim D Vitaminli Süt, bir yetişkinin 5 mikrogram olan günlük D vitamini ihtiyacının yüzde 75’ini karşılıyor.
Gıda Teknolojisi Dergisi’nin sorularını yanıtlayan Ak Gıda CEO’su Ali Sözen, “Ar-Ge ve inovasyon projelerimiz sayesinde geliştirdiğimiz ürünlerde, tüketicinin sağlığına ek fayda getirecek fonksiyonel bileşenlerin kullanılmasını önemsiyoruz. Özellikle çocuk ürünlerinde besin değeri yüksek, vitamin mineral içeriği zenginleştirilmiş ürünlerin tüketime sunulmasını hedefliyoruz” diyor.
Röportaj: Özgür Çilek / Gıda Teknolojisi Dergisi
Çocuklara süt ve süt ürünlerini sevdirmeyi hedefleyen, annelerin en çok tercih ettiği ettiği süt ürünlerinden İçim İçimino, şimdi de tasarladığı oyun sitesiyle çocukları eğlenceye davet ediyor.
İçim, kefir kategorisinde güçlü ürün portföyü ve inovasyonlarıyla pazara yön vermeye devam ediyor. Türkiye’de ilk ve tek olarak lanse edilen yeni ‘Aronya-Karadutlu İçim Kefir; pek çok faydasıyla bilinen aronya meyvesini doğal probiyotik kaynağı kefir ile buluşturuyor, bağışıklık sistemini destekliyor.
Tüketicilerin her geçen gün daha fazla ilgi gösterdiği laktozsuz ürünler kategorisi Nielsen verilerine göre Türkiye’de çift hanelerde büyüyor. Ak Gıda - İçim Süt’ün pazara sunduğu İçim Rahat, bu kategoride Türkiye’nin en çok tercih edilen laktozsuz ürün ailesi.
Gıda sektörünün Türkiye’deki uluslararası buluşma noktalarından biri olan WorldFood İstanbul Fuarı’nda Ak Gıda hem tüketim hem de ev dışı tüketim pazarına yönelik yenilikçi ürünleri ve lezzet sunumlarıyla yer alacak.
Tüketicilerin değişen ihtiyaçlarını gözeterek ürün çeşitliliğini artıran Ak Gıda-İçim Süt, sindirim sistemini rahatlatmaya yardımcı olan yeni ürünü İçim x3 Probiyotik’i 250 ml ambalajlarda pazara sundu. Sade, karamürver & yaban mersini, ahududu & hibiskus olmak üzere üç farklı çeşitte üretilen İçim x3 Probiyotik, içeriğindeki 3 katı probiyotikle pazarda fark yaratmayı hedefliyor.
İçim, tüketiciler tarafından çok beğenilen labne ve krema ürünlerini yeni baharat ve lezzetlerle çeşitlendirerek, mutfaklarda farklı ve pratik kullanım alanları açıyor. İçim Labne’ler 180 gramlık ambalajlarda zeytinli kekikli, kajun baharatlı ve Chili ile çeşnilenirken; İçim Şef Krema da 200 ml ambalajlarda mantarlı, peynirli ve kajun baharatlı olmak üzere üç yeni çeşidiyle tüketicilere ulaşıyor.