Doygun, yine bir ilke imza atarak perakende ürünlerine yeni lezzeti Kahveli Tiramisu Keki ekledi.
Merkezi Antalya'da bulunan Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi, şube sayısını artırırken, İstanbul'da da franchising vermeye başladı.
24 – 25 Eylül tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirilecek Kahve Festivalİ, dünyadan ve Türkiye’den farklı kahve tatlarını ve sunumlarını kahve severlerle buluşturacak.
KPMG’nin araştırmasına göre pandemi kahve sektörünü de vurdu. En büyük iki küresel kahve perakendesinden ABD’de dükkanların satışları, toplamda 11.5 milyar dolar düşüş kaydetti. 36 milyar dolar olan piyasa değeri yüzde 24 azaldı. İngiltere’de ise satışlardaki kayıp 2 milyar pound. Avrupalı daha çok organik kahveye yönelirken; Orta Doğu ve Çin'deki perakende kahve fiyatları, yüksek yaşam tarzıyla birlikte artmış durumda.
Türkiye'de sıcak içecek pazarının 3 milyar TL büyüklüğe ulaşması ile kahve yatırımları da hızlandı. 2021'in ilk 10 ayında 17 yatırıma 416,7 milyon TL'lik teşvik belgesi verildi ve önceki yılı 4'e katladı. Teşvik verilen projelerin yüzde 90'ının komple yatırım olması dikkat çekiyor.
ŞOK Marketler, undan makarnaya, bakliyattan yağa, meyve-sebzeden deterjana kadar belirlenen 1000 üründe fiyatlarını Ocak ayı sonuna kadar sabitledi.
Depremden sağ olarak kurtulan binlerce depremzedeye yardımda bulunan Arabica Coffee House’un CEO’su Av. Sertaç Yalçın, deprem bölgesine konteyner desteği sağlayacaklarını duyurdu.
Türkiye’nin ilk soğuk ve sıcak tüketilebilen 1 litrelik hazır lattesi Sütaş Latte raflarda yerini aldı. Kahve ve sütün uyumlu dengesinden gelen yumuşak lezzeti ve kremamsı kıvamıyla Sütaş Latte, latte keyfini eve taşırken, litrelik ambalajıyla bir kutuda en az 4 bardak latte sunuyor.