Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: kampanya

Nestlé Damak’tan #bidamakgüzellik katan kampanya



Nestlé Damak, herkesi #bidamakgüzellik yapmaya davet ettiği yeni reklam kampanyasını izleyicilerin beğenisine sundu.
 

Ulusal Süt Konseyi: Üretimde dünya sekizincisiyiz ama süt içmiyoruz



Ulusal Süt Konseyi, Türkiye’de süt içme alışkanlığının artırılması ve özellikle çocukların süt tüketimine özendirilmesi amacı ile “Süt İçiyorum” kampanyasını başlattı. Pek çok ünlü ismin destek verdiği kampanyanın tanıtım toplantısında Ulusal Süt Konseyi Yönetim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Nevzat Artık, Türkiye’nin süt tüketiminde Avrupa ortalamasının oldukça gerisinde kaldığını ifade etti.

“Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık” kampanyası dünya rekoru hedefliyor



Türkiye, gıda kayıp ve israfı ile mücadelede Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü (FAO) desteği ile hayata geçirilen "Gıdanı Koru, Sofrana Sahip Çık" projesi, Türkiye genelinde büyük ilgi görmesinden sonra yeni bir aşamaya geçildi. Kampanya için oluşturulan www.sofranasahipcik.com sitesinde tüm vatandaşların gıda israfı ile mücadele etmesi amacıyla “söz vereceği” bir dijital imza hareketi başlatıldı. Bakan Dr. Pakdemirli, “söz veriyoruz kampanyası ile birlikte 2 milyon kişiyle dünyada çevrimiçi olarak en çok imza atılan kampanya rekorunu kırmayı hedefliyoruz” ifadesini kullandı.
 

Metro Türkiye’den İzmir depreminde zarar gören işletmelere destek kampanyası



2020 yılı Ekim ayında İzmir'de meydana gelen depremden etkilenen küçük işletmelere destek için harekete geçen Metro Türkiye, işletmelerin içinde bulundukları zor durum ile ilgili farkındalık yaratmayı ve faaliyetlerine katkı sunmayı amaçlıyor. Hareket kapsamında Türkiye Lokantacılar ve Pastacılar Federasyonu tarafından tespit edilen 170 işletmeye işletme başına 2.000 TL olmak üzere toplam 340 bin TL’lik destek sağlandı. 
 

McDonald’s Türkiye’den tüketicilere “bu lezzete güven” çağrısı



Hızlı servis ve restoran sektöründe gıda güvenliğinin önemine dikkat çeken dünyanın önde gelen restoran zincirlerinden McDonald’s, yeni devreye aldığı iletişim kampanyasıyla tüketiciye “bu lezzete güven” çağrısı yapıyor.

Heinz’ın yeni reklamı Türkiye’den


Yayın: 31-01-2024
Kategori: Gıda

150 yılı aşkın geçmişiyle ketçap denildiğinde akla ilk gelen markalardan olan Heinz, lezzetinin yaratacağı beklenmedik davranışları eğlenceli bir şekilde öyküleştiren yeni kampanyasıyla tüketicilerin karşısına çıktı. İlk kez Türkiye’de çekilen yeni reklam filmi farklı ülkelerde de gösterime girecek.

Edis, NESCAFÉ Xpress'in yeni reklam yüzü oldu



Yaz mevsimini sürprizlerle karşılayan NESCAFÉ Xpress’in yeni reklam yüzü Edis, eğlence dolu reklam filminde izleyenlere “Kim Tutar Seni Kazan!” diyor. 

SuperFresh, “Dolapta Ne Var?” kampanyasını tanıttı



Türkiye’nin önde gelen dondurulmuş gıda markalarından SuperFresh’in yeni yayına giren “Dolapta Ne Var?” kampanyası lezzet-pratiklik-bereket ekseninde tanıtıldı.