Dış ticaret açığı vermeyen ender sektörlerden biri olan ambalaj sektörü 2016’nınilk 9 ayında dış ticarette 434 milyon dolarlık dış ticaret fazlası verdi. Ambalaj sektörünün ihracatı bir önceki yılın aynı dönemine oranla miktar olarak yüzde 15; değer olarak yüzde 5 arttı.
Dünyanın önde gelen gıda işleme ve paketleme çözümleri şirketlerinden Tetra Pak, tüketicilerin sürdürülebilir ambalaj ve çevreye sorumlu tüketim konularına yönelik “Sürdürülebilir Ambalaj Araştırması” gerçekleştirdi. 505’i Türkiye’den olmak üzere dünya genelinde toplam 14 bin 500 kişinin katıldığı araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 63’ü, çevresel duyarlılığa sahip ambalaj üreten markaları daha fazla tercih edeceğini belirtiyor.
Tetra Pak, insanı ve gezegeni korumaya yönelik yaklaşımı doğrultusunda yeni “Tetra Brik® Aseptic Ultra Edge” ürününü Türkiye pazarına sunuyor. Lojistik açısından elverişli, tutuş ve dökme yönünden kullanışlı, raftaki duruşuyla şık ve sürdürülebilirlik kimliğiyle güçlü olan Tetra Brik® Aseptic Ultra Edge; süt, meyve suyu ve bitki bazlı içecek paketlerinin ortam sıcaklığında dağıtımı için ideal bir seçenek olmayı hedefliyor.