Teksüt, yeni yıla ihracatını artırarak başladı. Ürün gönderdiği ülke sayısını 9’dan 14’e çıkaran firma, 2017’nin ikinci yarısında eklenen Katar ve Ürdün’den sonra Suudi Arabistan, Somali ve Moritanya’ya da ihracat yapmaya başladı.
Bir yıldan uzun bir süredir Katarlı Al Sraiya Holding Group ile ortaklık görüşmesi yapan Mado'nun yüzde 42.7'si satıldı.
Irak, Katar ve Libya başta olmak üzere 11 ülkeye aktif ihracat yapan Tamek, 2017 yılında Ortadoğu’ya ihracatını bir önceki yıla oranla yüzde 30 artırdı. 2018 yılı için beklenen ihracat artışı ise yüzde 20’nin üzerinde.
KPMG’nin araştırmasına göre pandemi kahve sektörünü de vurdu. En büyük iki küresel kahve perakendesinden ABD’de dükkanların satışları, toplamda 11.5 milyar dolar düşüş kaydetti. 36 milyar dolar olan piyasa değeri yüzde 24 azaldı. İngiltere’de ise satışlardaki kayıp 2 milyar pound. Avrupalı daha çok organik kahveye yönelirken; Orta Doğu ve Çin'deki perakende kahve fiyatları, yüksek yaşam tarzıyla birlikte artmış durumda.
Tuncay Özilhan'ın yönetim kurulu başkanlığını yaptığı Anadolu Grubu Holding, bünyesindeki McDonald's Türkiye'yi Katarlı Boheme Investment şirketine 54.5 milyon dolara sattı.