İzmir markası olarak çıktıkları yolda Türkiye’nin markası olarak ilerlemekten gurur duyduklarını söyleyen Özsüt Genel Müdürü Güçlü Şeneler, “Şu anda yurt dışında Azerbaycan’daki üç mağazamız ile hizmet veriyoruz. Hedefimiz, 2023 yılında en az 10 ülkeye ulaşmak” diye konuştu.
Yemeksepeti üyesi on binlerce restoranın 2019’dan bu yana gelişen satış verileriyle ortaya çıkan Türkiye’nin Tatlı Haritası’nda sürpriz zaferler, beklenmedik düşüşler ve çıkış yapanlar dikkat çekiyor. Ekler, 2021'den bu yana tahtını sağlamlaştırırken, bir dönem lider olan suflenin tahtı sallantıda ve mozaik pastanın popülerliği de azalmış durumda. Ancak baklava gibi geleneksel lezzetler popülaritelerini artırarak koruyorlar.