Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, geçtiğimiz yıla göre yüzde 19’luk bir büyüme kaydettiklerini belirterek, 2017 yılında 720 Milyon TL.’lik ciro elde ettiklerini söyledi.
Mondelēz International Türkiye’nin yarım asırlık markası ve ‘Her Bayramın Şekeri’ olan Kent, bu yıl da hedeflenen doğrultuda ürettiği 12 bin ton bayram şekerini, Türkiye genelinde 20 bin noktada satışa sundu. Aynı zamanda evlerde geçecek bu Ramazan Bayramı için Kent, tüketicisine kolaylık sağlamak adına satış kanallarına e-ticaret sitelerini de ekledi.
Mondelēz International Türkiye’nin yarım asırlık markası ve ‘Her Bayramın Şekeri’ Kent, pandemi koşullarında geçen bu yıl da hedeflenen doğrultuda 11 bin ton bayram şekeri üreterek ülke genelinde 35 bin noktada satışa sundu. Kent, aynı zamanda yine evlerde geçecek bu Ramazan Bayramı için tüketicisine kolaylık sağlamak adına satış kanallarına e-ticaret sitelerinin yanı sıra anında teslimat kanallarını da ekledi.
Mondelēz International Türkiye’nin yarım asırlık markası Kent, bu yılki iki dini bayram için toplamda 7 bin kişilik ek istihdam sağlarken, 15 bin 850 tonluk şeker üretimi gerçekleştirdi.