Etiketler: krokan
Koska’dan mağazalaşma atağı
Helvadan lokuma, reçelden çikolataya, baklavadan pasta ve unlu mamullere kadar 300’ü aşkın ürünü tüketicileriyle buluşturan Koska Helvacısı – Mahir Gıda, bir yandan alternatif lezzetler geliştirirken, diğer taraftan mağaza sayısını artırıyor. Firmanın Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar ile bugünkü çalışmalarını ve projelerini konuştuk.
100 yıllık KOSKA küresel marka olmayı hedefliyor
Orta Doğu pazarı ağırlıklı olmak üzere AB ülkeleri, ABD, Japonya ve Kanada’nın da aralarında bulunduğu 38 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Koska Helvacısı Mahir Gıda Yönetim Kurulu Üyesi & AR-GE ve Üretim Yöneticisi Adil Dindar, “Koska markasını globalleştirmek en büyük hedefimiz. Zaten 100 yılı aşmış bir Türk markası olarak o yöne doğru emin adımlarla ilerlemekteyiz” diyor.