Banner
Gıda Teknolojisi Facebook Gıda Teknolojisi Twitter Gıda Teknolojisi RSS

Etiketler: kuruyemiş

Tadım’dan yerli ay çekirdeği için çiftçiye sürdürülebilir üretim desteği


Yayın: 18-05-2020
Kategori: Gıda

Tadım, yerli beyaz ay çekirdeği üretimi konusunda Önder Çiftçi listesinde bulunan ana tedarikçisi çiftçileri, sürdürülebilir ve doğru tarım uygulamaları hakkında destekleyerek uzun vadeli bir iş modeli oluşturuyor.
 

Salgın dönemi, ambalajlı ve sağlıklı kuruyemişe olan talebi artırdı


Yayın: 06-01-2021
Kategori: Gıda

Salgın döneminin, tüketicilerin ambalajlı, sağlıklı kuruyemiş ve kuru meyveye olan ilgisini önemli ölçüde artırdığına dikkat çeken Peyman CEO’su Kaan Baral, “Pandeminin etkisi nedeniyle, tüketicilerin sağlıklı atıştırmalıklara ve paketli kuruyemişlere olan yönelimi gelecek dönemde de aratarak devam edecektir” dedi. 

Bahçeden lezzetleri Refika’nın esprili anlatımıyla ekranlarda


Yayın: 12-03-2021
Kategori: Gıda

Kuruyemiş sektörünün gözde markalarından Bahçeden, yenilenen lezzetlerini keyifli bir reklam kampanyası ile seyirciyle buluşturuyor. Yeni yüzüyle gücünü bir adım daha öteye taşıyan Bahçeden, tüketicilerin kuruyemiş ve kuru meyve ile ilgili beklentilerini gurme ürünleri ve yeni nesil ambalajlarıyla karşılıyor.

 


Optik ayıklamada yükselen müşteri beklentileri ve gelişen teknolojiler



Atomika Makina Satış Mühendisi Osman Yaman, optik ayıklama sistemlerinin gıda sanayindeki önemini ve firma olarak bu alanda yaptıkları çalışmaları Gıda Teknolojisi Dergisi’ne değerlendirdi.

2021’de kuruyemiş pazarı 26 milyar TL’ye yaklaştı



Türkiye, 2021 yılında toplam 550 bin ton kuruyemiş tüketti ve haneye alınan kuruyemiş miktarı 27 kg civarında gerçekleşti. Tüketicinin ilk tercihi karışık kuruyemişlerden yana olurken, onu ayçekirdeği ve ceviz takip etti. Artan taleple birlikte pazardaki cirosal büyüme de devam etti. Peyman CEO’su Kaan Baral, kuruyemiş pazarının 2021’i yaklaşık 26 milyar TL ile kapatacağını ve bunun 7 milyar TL’sinin ambalajlı kategorisinden geleceğini öngördüklerini söyledi.
 

Kuruyemiş sektöründe çıkış yolu katma değerli ürünlerden geçiyor



İstanbul Ticaret Borsası’nın düzenlediği ‘Borsa Meydanı’nda Sektörler Konuşuyor’ toplantılarının altıncısında kuruyemiş sektörünün sorunları konuşuldu. “Ekonomiye Yön Veren Atıştırmalık: Kuruyemiş” başlığıyla düzenlenen toplantıda, fındık, Antep fıstığı, ceviz başta olmak üzere kuruyemişlerde üretim, ihracat ve pazarlama çalışmalarıyla ürün standartları ele alındı.
 

Efe’den dünya standartlarında teşhir ekipmanları



Efe Teşhir Ekipmanları, perakende satış mağazalarında ürünlerin teşhirini yapmak için dünya standartlarında teşhir ekipmanları üretiyor. 
 

Kuruyemiş sektöründe “yılın itibarlısı” Peyman



Kuruyemiş ve sağlıklı atıştırmalık sektörünün öncü markalarından Peyman, Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde üst üste ikinci kez “Yılın En İtibarlı Kuruyemiş Markası” ödülüne layık görüldü.

Türkiye'de hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023'te %81 büyüdü



Dünyanın önde gelen bilgi hizmetleri ve tüketici zekası şirketlerinden NielsenIQ, Türkiye'de sigara ve alkol hariç FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) pazarının 2023 yılında %81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini paylaştı. NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve EEMEA E-Ticaret Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan; FMCG'de büyümenin devamlılığı için omnichannel (çoklu kanal) ve çoklu okazyon deneyiminin önemine dikkat çekti, markaların ve perakendecilerin, tüketicilerin yeniden tanımlanan değerlerine uyum sağlamalarının ve dijital raf analitiğinde uzmanlaşarak omni/çoklu kanal deneyimine hakim olmalarının yakın gelecekte başarının anahtarı olduğunu belirtti.